دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
۱ نفر

روزهای پایانی اسفند همه در تکاپو هستند تا به بهترین شکل به استقبال نوروز بروند.

منطقه 6

به گزارش همشهری آنلاین، شهرداری قلب پایتخت هم از این امر مستثنی نیست و با اتخاذ تمهیداتی تلاش می‌کند شادی و زیبایی را به میان مردم ببرد. ساخت تونل راه شب در بلوار کشاورز از جمله این برنامه‌هاست که اداره زیباسازی منطقه ٦ چند روز پیش در بلوار کشاورز اجرا کرده و با تلفیق نور و رنگ به این بخش از شهر جلوه فراموش‌نشدنی بخشیده است. در کنار آن، به گفته معاون خدمات شهری، فرصتی فراهم شده تا تهرانی‌ها، همچنین گردشگرانی که ایام نوروز به این شهر می‌آیند در تونل راه شب بلوار کشاورز عکس‌های خاطره‌انگیز بگیرند.

«فرزاد هنرور» معاون خدمات شهری منطقه ٦ با تاکید بر نقش و اهمیت نورپردازی در زیبایی و شاداب‌سازی فضای شهری گفت: «در ادامه طرح استقبال از نوروز و بهار جان‌ها و با هدف ایجاد فضای شهری شاداب طرح نورپردازی تونل‌های نوری در دستور کار اداره زیباسازی منطقه ٦ قرار گرفت.»

هنرور ادامه داد : «بر این اساس، تونل راه شب در ١٤‌متر طول با هزار و ۵٠٠ متر ریسه سوزنی در بلوار کشاورز تقاطع خیابان حجاب اجرا شد.»

معاون خدمات شهری اظهار کرد: «تونل راه شب با هدف زیباسازی و ایجاد آرامش روانی در جامعه ایجاد شده تا با عبور از زیر ریسه‌های نوری رنگی لحظات خاطره‌انگیزی در ذهن شهروندان ثبت شود.»

کد خبر 744828

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha