دژاگه از تعویضش در برابر الهلال خوشحال نبود؛ شبیه آنچه یک‌بار در تراکتور از او دیده بودیم.

دژاگه

به گزارش همشهری‌آنلاین، اشکان دژاگه یکی از ۱۱بازیکن اصلی فولاد در مصاف با الهلال عربستان بود و مثل بیشتر بازیکنان این تیم، کمک کرد نماینده ایران نمایشی شایسته و قابل تحسین در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. با این حال اتفاق غریب و نامانوس در مورد ستاره سابق تیم ملی زمانی رخ داد که تابلوی تعویض بالا رفت و قرار شد دژاگه جای خودش را به سعید واسعی بدهد. اینجا بود که دوربین روی او رفت و به وضوح روشن شد اشکان از تعویضش به هیچ‌وجه راضی نیست.

او با حرکات بدن، آشکارا نارضایتی‌اش را نشان داد، هرچند به همین مقدار هم بسنده نکرد و به‌طور لفظی و زبانی هم از خجالت کادرفنی فولاد درآمد!

عکس | خشم ستاره محبوب کی‌روش در لیگ قهرمانان

به‌طور کلی دژاگه بازیکن دوست‌داشتنی و خوبی است که کمتر از او حاشیه‌های منفی دیده‌ایم اما گویا این بازیکن به تعویض حساس است و نمی‌تواند راحت با این موضوع کنار بیاید. پیش از این هم‌زمان حضور جان توشاک روی نیمکت تراکتور، شاهد خشم شدید دژاگه از تعویضش در بازی حذفی با صنعت نفت آبادان بودیم؛ عصبانیتی که تا روی نیمکت هم کش آمد و به درگیری لفظی با مربی ولزی انجامید. هرچند توشاک خیلی زودتر از آنکه قرار باشد واکنشی به این اتفاق نشان بدهد، از تراکتور جدا شد و به خانه‌اش برگشت.

کد خبر 744602
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha