بازی خاطره انگیز افسانه اژدها پس از از ۲۴ سال با ویژگی‌های جدید دوباره عرضه می‌شود.

پی اس یک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل گیز چاینا؛ مشترکین پلی استیشن پلاس دلایل خوبی برای خوشحالی در ماه فوریه ۲۰۲۳ دارند. در هفته گذشته، سونی لیست بازی‌هایی را که به کاتالوگ «پی اس پلاس پرمیوم» (PS Plus Premium) و «اکتسرا» (Extra) پیوستند، اعلام کرد. در میان بازی‌های این کاتالوگ یا فهرست، دو نسخه از بازی‌های سال را ۲۰۲۲ داریم: «هورایزن غرب ممنوعه»( Horizon Forbidden West) و «صید» (The Quarry) و همچنین برخی از بازی‌های کلاسیک مانند. «رزیدنت ایول ۷» (Resident Evil 7) نیز وجود دارد. با این حال، دوستداران دوران «پلی استیشن یک» (PS۱) از دیدن یک کلاسیک خوب که به این مجموعه اضافه شده، خوشحال و شگفت‌زده شده‌اند «افسانه اژدها»، یک بازی کلاسیک برای تمام دوران‌هاست که بازیگران شرکت‌کننده در آن در نقش شخصیت‌های بازی نقش‌آفرینی می‌کنند ( در واقع در زمره بازی‌های RPG قرار می‌گیرند). این بازی البته با تغییرات و بهبودهایی ۲۴ سال پس از راه‌اندازی با یک ویژگی کاملا جدید عرضه می‌شود.

اژدها  پس از دو دهه دوباره ظهور می‌کند

بازگشت اژدها پس از ۲۵ سال | نگاهی به بازی قدیمی که در فهرست پلی استیشن جای گرفته است

بر اساس آخرین خبرها بازی «افسانه اژدها» «پلی استیشن یک»که اکنون دیگر به یک بازی کلاسیک  تبدیل شده در ۲۱ فوریه به کاتالوگ «پی اس پلاس» خواهد پیوست. تاکنون جزئیات بیشتری از سونی در این باره دریافت نکرده‌ایم، اما یک منبع موثق به اضافه شدن جوایز به این بازی اشاره می‌کند. True Trophies که یک وب سایت تخصصی است، اعلام کرده که این بازی در زمان انتشار، جوایز برنز، نقره و طلا را به ارمغان خواهد آورد. در حال حاضر، صحبتی در مورد اینکه آیا طلای سفید نیز شامل این جایزه خواهد بود یا خیر، وجود ندارد. با این حال، این گزارش اشاره می‌کند که اگر چه ممکن است جوایز در زمان عرضه بازی آماده و در دسترس نباشند، اما در هر صورت زمانی به بازی اضافه خواهد شد.
اگرچه این نیاز به تایید دارد، اما این اولین بازی کلاسیک PS1 نخواهد بود که این ویژگی را دریافت می‌کند. سونی چند نسخه کلاسیک PS1 را در این سرویس راه‌اندازی کرد و برخی از آن‌ها دارای جوایز هستند به‌عنوان ویژگی جدید هستند. «افسانه اژدها» یکی از معدود بازی‌هایی است که بازیگران در نقش شخصیت‌های اصلی آن ظاهر می‌شوند این بازی توسط استودیو پلی استیشن ساخته شده است. این بازی در سال ۱۹۹۹ راه‌اندازی شد و یکی از آخرین عناوینی بود که به PS1 راه یافت.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 743265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha