می‌گویند جوجه را باید آخر پاییز شمرد؛ اما این‌روزها با رونق گرفتن کار و برنامه‌های شهرداری‌ در ماه‌های پایانی‌سال و به ویژه در اسفندماه، باید گفت که این‌بار باید جوجه‌ها را آخر زمستان بشماریم، چراکه پروژه‌های بسیاری در این ایام به ثمر می‌رسند.

سازه بتنی منطقه14

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : فصل‌ آخ رسال موقع حساب و کتاب است تا ببینیم در سالی که گذشت چه کارها و برنامه‌هایی را انجام داده‌ایم و در اجرای کدامشان آن طور که باید موفق نشده‌ایم، برای همین است که مسئولان شهرداری منطقه۱۴ در بازدید و رصد دقیق میدانی پروژه‌های اجرایی و تعریف شده، میزان پیشرفت و موفقیت در اجرای این پروژه‌ها را با دقت بررسی می‌کنند و اگر احیانا مانع و مشکلی پیش‌روی دست‌اندرکاران باشد با قید فوریت در صدد رفع آنها برمی‌آیند تا در موعد مقرر به نتیجه برسند. 

در هفته جاری نیز روند فعالیت‌ها و پروژه‌های شاخص منطقه۱۴ با حضور «محمد امین سالاری‌پور» شهردار منطقه۱۴و مدیران شهری این منطقه مورد بررسی قرار گرفتند. در این برنامه سالاری‌پور، خدمت به مردم را در اولویت فعالیت‌ها برشمرد و بر تلاش و تسریع اجرا و اتمام به موقع و اصولی پروژه‌ها تاکید کرد.

وی ضمن بازدید از پروژه دیوار حائل در بزرگراه امام علی (ع) تقاطع خاوران، همچنین سوله مدیریت بحران در تقاطع این بزرگراه با بزرگراه شهید محلاتی، درباره بهره‌برداری از این پروژه‌ها در نیمه‌ابتدایی اسفند و پیش از سال جدید صحبت کرد.

شهردار منطقه۱۴ با بیان اینکه همه ظرفیت‌ها برای پیگیری و رفع‌ مشکلات‌ و نیازهای شهری‌ شهروندان متمرکز شده،افزود: «شهرداری این منطقه‌ با هدف توسعه و آبادانی‌ محله‌ها و همچنین ارتقای خدمت‌رسانی کیفی‌تر و بهبود زندگی شهروندان، رصد میدانی، ارزیابی طرح‌ها و بهره‌مندی از راهکارهای لازم را در این زمینه به دقت انجام می‌دهد.»

کد خبر 742560

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha