رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی و ۳ شماره برای تماس شهروندان با پلیس راهور در نظر گرفته شد.

پلیس راهور

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی که با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی و سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور برگزار شد، اظهار کرد: در این مرکز بسترهای ارتباطی تلفنی و اینترنتی برای ارتباط زود تر و سریع‌تر با مردم وجود دارد.

وی افزود: سه شماره ۱۲۰، ۸۸۲۸۸۸۸۸ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ برای تماس شهروندان با پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند سوالات مربوط به شماره گذاری، اجرائیات، صدور گواهینامه، وضعیت ترافیکی محورها و هر موضوع دیگری که مربوط به راه و رانندگی می‌شود را از این سه شماره با پلیس درمیان بگذارند.

شیرانی با اشاره به اینکه افتتاح این مرکز ۷۰ درصد از نارضایتی‌های مردم را از خدمات پلیس راهور کاسته است، گفت: روزانه بیش از ۳ هزار تماس تلفنی در این مرکز پاسخ داده می‌شود.

همچنین در ادامه این مراسم سردار رادان از پلیس راهور قول گرفت که چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی شود.

سردار رادان بیان کرد: بسیاری از مردم نسبت به بعضی از خدمات پلیس راهور سوالاتی دارند که می‌توانند از طریق این ۳ شماره سوالات پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه نرم‌افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس ارتباط داشته باشند، گفت: پلیس راهور باید زودتر از سایر پلیس‌های تخصصی هوشمندسازی را به مرحله اجرا در آورد.

کد خبر 739997
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha