همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: علاقه مندان می‌توانند آیین‌های افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره را به صورت زنده از طریق اینترنت ببینند

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران به نقل از خبرنگار ما، ‌حبیب ایل بیگی افزود: امکان نمایش آیین‌های افتتاحیه و اختتامیه مسابقه سینمای ایران، اختتامیه بین‌الملل و اختتامیه تجلی اراده ملی برای 20 هزار مخاطب به صورت همزمان فراهم شده است.

وی گفت: از این تعداد، 10 هزار نفر از امروز می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.fajrlive.tv مراجعه و ثبت نام کنند و پس از فعال سازی نام کاربری، رمز دریافت کنند و 10 هزار نفر دیگر نیز هنگام برگزاری مراسم به ترتیب اولویت ورود به این پایگاه می‌توانند این آیین‌ها را به صورت زنده تماشا کنند.

ایل بیگی درباره کیفیت ارایه این آیین ها، افزود: کاربران خانگی که از سرویس Dail up (اینترنت کم سرعت ) استفاده می‌کنند می‌توانند صدای مراسم را به صورت زنده دریافت کنند و تصاویر این آیین‌ها در دو کیفیت kbps 128 و 256 kbps پخش خواهد شد و امکان دانلود کلیپ‌هایی از مراسم پس از اتمام هر آیین بر روی پایگاه قرار داده می‌شود.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: همچنین مخاطبان می‌توانند با ارسال نام سینمای مورد نظر خود در هر روز از جشنواره به شماره 200007 (به شکل : نام سینما فاصله تاریخ / sahra 17 ) اسامی فیلمایی را که در آن روز در سینمای اشاره شده پخش خواهد شد دریافت کنند.
مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روز یازدهم بهمن در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه نیز روز بیست و دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 11تا 22 بهمن در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 73876

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز