هوندا قیمت هر مدل آکورد ۲۰۲۳ را در اوایل ژانویه ۲۰۲۳ اعلام کرد. اکنون پیکربندی این خودروها را به صورت تصویری می‌توانید در فضای آنلاین ببینید تا نمونه ایده آل خود را از سدان جدید انتخاب کنید.

آکورد

به گزارش همشهری آنلاین  و به نقل از موتور ۱، اگر مدل بالای هوندا آکورد  را انتخاب کنید و آن را با لوازم جانبی بارگیری کنید، قیمت آن نیز به طور ویژه‌ای بالا می‌رود، هزینه گران‌ترین هوندای آکورد به ۴۶.۴۴۲ دلار (معادل تقریبی ۲ میلیارد تومان) می‌رسد.

هوندا، آکورد ۲۰۲۳ را در شش مدل «ال ایکس»، «ای اکس اسپورت»، «ای ایکس – ال»، «اسپورت - ال»  و تورینگ ارائه می‌دهد قیمت مدل پایه از ۲۸.۳۹۰ دلار (حدود یک میلیار و دویست و پنجاه تومان) شروع می شود. تورینگ بدون ارتقا اکنون ۳۸.۸۹۵ دلار (حدود یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان) است.

گران‌ترین هوندای آکورد ۲۰۲۳ فقط ۲ میلیارد تومان است | نگاهی ویژه به نسخه تورینگ


هوندا ویژگی‌های خاصی را به «آکورد تورینگ» به عنوان مدل برتر، اختصاص داده است. در مقایسه با درجه‌های پایین‌تر، مواردی از جمله صفحه نمایش شش اینچی، استریو با ۱۲ بلندگو « Bose »، شارژر دستگاه بی‌سیم و «گوگل بیلت - این»( Google Built-In) را دارد که امکان کنترل صوتی برنامه‌های مختلف را از طریق دستیار گوگل فراهم می‌کند. صندلی‌های جلو دارای گرمکن و تهویه هستند. نقاط بیرونی عقب نیز عملکرد گرم کننده دارند. فناوری کمک راننده شامل کنترل ترمز با سرعت کم است. در قسمت بیرونی، برف پاک کن‌های حساس به باران و آینه‌های جانبی گرم شونده وجود دارد.

گران‌ترین هوندای آکورد ۲۰۲۳ فقط ۲ میلیارد تومان است | نگاهی ویژه به نسخه تورینگ


«هوندا آکورد تورینگ» با یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر و یک سیستم برقی دو موتوره عرضه می‌شود. این مجموعه موتوری ۲۰۴ اسب بخار (۱۵۲ کیلووات) و ۳۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

هوندا آکورد،  «تورینگ» را در هفت رنگ بیرونی عرضه می‌کند. انتخاب‌های بدون هزینه عبارتند از «مروارید رودخانه کنیون» (Canyon River Pearl)، «مروارید شیشه‌ای مشکی» (Crystal Black Pearl)،  «متالیک نقره‌ای ماهگون» (Lunar Silver Metallic) و «خاکستری سنگ آسمانی» Meteorite Grey. خریداران با ۴۵۵ دلار، می توانند مروارید سفید پلاتینیوم، متالیک قرمز درخشان و مروارید خاکستری شهری را نیز به رنگ‌های منتخب خود اضافه کنند. تنها رنگ داخلی موجود برای روکش چرم سوراخ دار این خودرو، رنگ « مشکی» است.

گران‌ترین هوندای آکورد ۲۰۲۳ فقط ۲ میلیارد تومان است | نگاهی ویژه به نسخه تورینگ


خودروی «تورینگ» به صورت استاندارد با چرخ‌های ۱۹ اینچی با صفحه ماشین‌کاری شده و حاشیه‌های مشکی براق عرضه می‌شود. با قیمت دو هزار دلار، چرخ‌های ۱۹ اینچی «اچ پی دی» (HPD)با پره‌های V شکل نیز برای خریداران ارائه می‌شود. هوندا برای افرادی که می‌خواهند آکورد خود را شخصی سازی کنند، لوازم جانبی زیادی ارائه می دهد. این شامل قالب گیری کنار بدنه به قیمت ۲۵۰ دلار، یک اسپویلر عرشه دار ۳۵۰ دلاری، روکش‌های آینه ۲۰۰ دلاری، یک گیره سقف ۱۷۰ دلاری و موارد دیگر است. آکورد یکی از پرفروش ترین خودروها در آمریکا در سال ۲۰۲۲ بود. هوندا ۱۵۴.۶۱۲ دستگاه از آنها را تحویل داد که ۲۳.۷ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ کاهش داشت.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 737173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha