جمعه ۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

گروه حوادث: زن آمریکایی که در جریان جنایتی هولناک، 2 دختر خردسال خود را به قتل رسانده بود، در نخستین جلسه محاکمه‌اش در دادگاه کلواند ایالت اوهایو ادعا کرد

 که صدایی ناشناس او را تشویق به قتل دخترانش کرده است.

صبح یکم اکتبر 2007، ماموران پلیس اوهایوی آمریکا با گزارش وحشتناکی روبه‌رو شدند، زن جوانی به نام آمبر هیل، 2کودک خردسال 2 و 4 ساله خود را در وان حمام خانه‌اش خفه کرده بود. با گزارش این ماجرا، ماموران پلیس به سرعت به محل حادثه در کلواند اوهایو رفتند و با اجساد کودکان خردسال در داخل حمام روبه‌رو شدند، به این ترتیب زن جوان دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفت.

آمبر هیل، در همان نخستین بازجویی‌ها ادعا کرد که به خاطر آنکه 2 کودک خردسال خود را از بدبختی نجات دهد آنها را به قتل رسانده است تا آنها به آرامش برسند، با این اعترافات پرونده زن جنایتکار راهی دادگاه شد.

صداهایی ناشناس

چهارشنبه گذشته با گذشت چند ماه از این جنایت وحشتناک، مادر جنایتکار هنگامی که در مقابل قضات دادگاه کویاهوگا کاونتی اوهایو قرار گرفت با اعتراف به قتل دخترانش گفت که صدایی ناشناس که در ذهنش می‌شنیده است دستور قتل فرزندانش را صادر کرده است.

وی گفت: این صدا دائما به من می‌گفت که اگر کودکانم را به قتل برسانم آنها به آرامش می‌رسند و من هم به همین خاطر هنگامی که همسرم در محل کارش بود آنها را در وان حمام خفه کردم.

در ادامه جلسه دادگاه وکیل خانم هیل نیز با اشاره به اینکه این زن فکر می‌کرده است با کشتن کودکانش آنها را از رنج و درد این دنیا نجات می‌دهد گفت: 2 روان‌شناس تایید کرده‌اند که خانم هیل دچار افسردگی و بیماری روانی است و ماه‌ها بستری بوده است، او به این خاطر از خانواده و دوستانش دوری می‌کرد و چند بار دست به‌خودکشی زده است.

در این جلسه، رونی دوکوف - نماینده دادستان اوهایو- نیز با اشاره به اینکه خانم هیل در روز وقوع جنایت به شوهرش تلفن زده و به وی گفته است که کودکانشان برای همیشه در آرامش کامل خواهند بود گفت: با شنیدن این حرف پدر کودکان خودش را به سرعت به خانه می‌رساند و با جسد آنها مواجه می‌شود.

وی افزود: این مسئله نشان می‌دهد که این زن قصد انتقام‌جویی از شوهرش را داشته است اگرچه هیچگاه به این مسئله اعتراف نکرده است ولی آشنایان و اقوام آ‌نها مدعی هستند که این زن و شوهر از مدت‌ها قبل با یکدیگر به‌شدت درگیر بوده‌اند و همین مسئله می‌تواند انگیزه وقوع جنایت‌ها باشد.

در حالی که احتمال می‌رود محاکمه این زن جنایتکار مدت‌ها به طول بینجامد، در پایان نخستین جلسه دادگاه قضات دستور تحقیقات بیشتری درباره شنیدن صدای ناشناس از سوی این زن و بررسی سوابق بیماری وی را صادر کردند.

به گفته حقوقدانان، اگر زن جوان به قتل عمدی کودکانش متهم شود، طبق قوانین اوهایو مجازات اعدام در انتظار او خواهد بود.

کد خبر 73694

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز