گروه شهری: مراسم افتتاح طرح اقتصاد خانوار شهروند با حضور شهردار تهران برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر محمد‌باقر قالیباف شهردار تهران، مسعود کرباسیان معاون خدمات شهری شهرداری تهران‌، مدیرعامل شهروند و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

شهردار تهران ابتدای این مراسم از بخش‌های مختلف فروشگاه شهروند بیهقی بازدید کرد و نخستین خرید این طرح را انجام داد. شهردار تهران سپس در جمع مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با بیان اینکه امیدوارم روز به روز سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات افزایش یابد گفت: ما از شهروند توقع کار اقتصادی نداریم و در پایان سال از این شرکت سود سالانه نمی‌خواهیم؛

بلکه توقع ما از شهروند کیفیت مناسب، بسته‌بندی خوب، استاندارد لازم و سرویس دهی مناسب و ارزان است.  به گفته وی ما باید بهترین نقش را بین تولید‌کننده و مصرف‌کننده به‌عنوان قاضی عادل ایفا کنیم.

شهردار تهران معتقد است مدیریت شهری می‌تواند برای حذف واسطه‌های اضافی بین تولید‌کننده و مصرف‌کننده در همه ابعاد ایفای نقش کند.

شایان ذکر است در طرح اقتصاد خانوار شهروند که از دیروز آغاز شد حدود 280 قلم کالای فروشگاه‌های شهروند از جمله سبد خانوار و کالاهای مورد نیاز شهروندان مثل: حبوبات، نان، برنج و مواد پروتئینی و غلات با 10 الی 25درصد کاهش قیمت عرضه می‌شود.

کد خبر 73312

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز