گروه حوادث: زن آفریقایی که به‌صورت غیرقانونی آرایشگاهی در شمال تهران راه‌اندازی کرده و دختر و پسران ایرانی را به سبک مدل‌های غربی آرایش می‌کرد بعد از دستگیری از ایران اخراج شد.

مدتی قبل ماموران پلیس از طریق منابع خبری خود متوجه شدند یک تبعه آفریقایی در شمال تهران آرایشگاهی دایر کرده و اقدام به آرایش دختران و پسران ایرانی به سبک مدل‌های غربی می‌کند.

با گزارش ماجرا به قاضی مهاجری- بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 9 تهران- رسیدگی به موضوع در دستور کار گروهی از ماموران قرار گرفت و بررسی‌های نامحسوس پلیسی درخصوص فعالیت این زن آفریقایی تبار آغاز شد.

تحقیقات اولیه نشان می‌داد این زن بدون گرفتن مجوز از وزارت کار، آرایشگاهی تاسیس کرده و هر روز دختران و پسران زیادی به محل کار او رفت‌وآمد می‌کنند.

با این اطلاعات، زن جوان به دادسرا احضار شد و وقتی مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت مدعی شد: چند ماه پیش برای دیدن همسرم که در ایران است به تهران آمدم و از آنجا که در کشور خودم آرایشگر بودم در تهران نیز آرایشگاهی تاسیس کرده و فعالیت خودم را شروع کردم. ولی در این مدت مشتریانم فقط خانم‌های جوان بودند و من هیچ پسری را آرایش نکردم.

قاضی مهاجری بعد از شنیدن اظهارات متهم از آنجا که مدت اعتبار ویزای وی تمام شده و او بدون مجوز قانونی اقدام به تاسیس آرایشگاه کرده بود، دستور اخراج وی را از کشور صادر کرد.

کد خبر 73290

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز