چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۷ - ۰۴:۴۱
۰ نفر

نزدیک به 40 روز با این تیم تمرین کرد اما در آخر معلوم نشد بهانه آنها برای اعلام عدم نیاز به کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران چه بود.

صمد نیکخواه بهرامی همان بازیکنی که پیشنهادهایش از NBA را جدی تلقی نکرد و بازی در فرانسه را به آمریکا ترجیح داد پس از جدایی از تیم بسکتبال «شوله» راه رسیدن به یکی از سابقه‌دارترین تیم‌های بسکتبال فرانسه را در پیش گرفت.

او حالا به یکی از ستاره‌های تیمش تبدیل شده، به طوری که سرمربی تیمش نمی‌تواند در استفاده از وی به عنوان یکی از بازیکنان ثابت تیم «پائو» چشم‌پوشی کند. صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل شوله در گفت‌وگو با ایسنا از انگیزه بالا برای شکست تیم سابق خود سخن می‌گوید.

  •  پس از کسب نخستین پیروزی باز هم به شمار باخت‌های تیم پائو اضافه شد.

متاسفانه همین طور است. اما باید بگویم این باخت با باخت‌های دیگر متفاوت است. ما شنبه گذشته با تیم «اقیانس» صدرنشین لیگ فرانسه بازی داشتیم و در شرایطی که هیچکس فکر نمی‌کرد ما به این خوبی بازی کنیم با اختلاف ناچیزی بازنده شدیم. از طرفی در این دیدار ما به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانستیم از دو بازیکن اصلی تیم بهره ببریم، با این حال بازیکنان تلاش خوبی داشتند و توانستند مقابل یکی از قدرت‌های لیگ فرانسه که معمولا رقبایش را با اختلاف زیاد شکست می‌دهد،‌ مقاومت کنند.

  •  از عملکرد 22 دقیقه‌ای‌ در این بازی راضی بودید؟

بله، نه ‌تنها من بلکه سرمربی تیم هم از عملکردم راضی بود اما موضوعی که هست واقعا نمی‌دانم چرا توپ‌های من در این بازی گل نشد. من شوت‌های زیادی به سمت سبد داشتم اما خیلی از آنها حتی از داخل حلقه بیرون آمد، اعتقاد دارم در این بازی بدشانس بودم وگرنه شرایط باید بهتر از اینها می‌شد.

  •  شنبه آینده بازی مهمی را مقابل تیم شوله خواهید داشت؟

این بازی برای ما مهم تلقی می‌شود، ما به برد در این بازی نیاز داریم چون قصد داریم از انتهای جدول رده‌بندی جدا شویم و اگر در سه هفته آتی این اتفاق نیفتد کمی کار برایمان دشوار می‌شود.

  •  گویا تیم شوله هم به نسبت قبل شرایط مطلوبی ندارد؟

بله، این تیم با دو پله سقوط در حال حاضر در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم و تیم‌هایی که طی هفته‌های آتی با ما دیدار می‌کنند تقریبا جزو تیم‌های هم‌ردیف ما هستند که اگراتفاق خاصی نیفتد، می‌توانیم آنها را از پیش‌رو برداریم.

  • پس از جدایی عجیب و قریب از تیم شوله گویا این بازی برای شما حساسیت متفاوتی دارد.

من طی روزهای اخیر خوب تمرین کرده‌ام تا یکی از بهترین بازی‌هایم را مقابل این تیم انجام دهم. البته در برابر آ‌نها خیلی دلم برد می‌خواهد. من انگیزه زیادی به خصوص در شهر خودمان دارم و امیدوارم با بازگشت مصدومان تیم با دست پر زمین مسابقه را ترک کنیم.

کد خبر 72944

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز