رئیس کل نظام پزشکی کشور درخصوص پرونده دکتر حمید قره‌حسنلو و دخالت وی در شهادت شهید عجمیان در حوادث کرج با رئیس کل دادگستری استان البرز دیدار کرد.

حمید قره‌حسنلو

به گزارش همشهری آنلاین، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی اعلام کرد: با پیگیری نظام پزشکی کرج در دیدار رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس کل دادگستری استان البرز که صبح امروز برگزار شد، در خصوص پرونده یکی از همکاران پزشک با دستور مساعد دکتر فاضلی رئیس کل دادگستری استان البرز وکیل تعیینی توسط خانواده پذیرفته و ملاقات با موکل انجام شد. همچنین امکان دسترسی وکیل تعیینی یادشده به پرونده نیز فراهم شده است.

در این دیدار که رئیس هیات‌مدیره و برخی اعضای هیات‌مدیره نظام پزشکی کرج نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: 

دکتر رئیس‌زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پاسخ به برخی شایعات در فضای مجازی گفت: تمام پیگیری‌های لازم در سطوح مختلف برای رسیدگی عادلانه و منصفانه به این پرونده به عمل آمده که لازم است به اطلاع اعضای شریف جامعه پزشکی رسانده شود.

رئیس‌زاده افزود: دخالت جریان‌های خارج کشور که فاقد هرگونه حسن نیت است و اقدامات و پیروی از برنامه‌های اعلام شده آنها منجر به پیچیده‌تر شدن پرونده خواهد شد، غیرقابل قبول و مردود است و قدرمسلم رعایت آرامش و تداوم پیگیری از مراجع ذی‌ربط و مسیرهای قانونی به مصلحت جامعه پزشکی و پرونده مورد نظر نزدیک‌تر است.

کد خبر 728873
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha