ویدیویی که از شادی هفته گذشته آرژانتینی‌ها در رختکن بعد از پیروزی مقابل کرواسی منتشر شده باز هم برای این تیم خبرساز شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین تیم ملی آرژانتین در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پس از برتری مقابل کرواسی به فینال این رقابت‌ها رسید اما شادی بازیکنان آرژانتین در رختکن در پایان این دیدار حاشیه‌هایی به همراه داشت.

آرژانتینی‌ها که با صعود به فینال سر از پا نمی‌شناختند در رختکن این تیم به جشن و پایکوبی پرداختند که البته شادی یاران لیونل مسی مانند پایان بازی با مکزیک خبرساز شد.

در ویدیویی که از رختکن آرژانتین در پایان بازی با کرواسی منتشر شده ظاهرا بازیکنان آرژانتین درحال شعر خواندن پیراهن کرواسی را به سمت یکدیگر پرت می‌کنند و پیراهن‌ها را در جایگاه لباس‌ها می‌اندازند که اینطور که بنظر می‌رسد این جایگاه‌های لباس شباهت زیادی به سطل آشغال دارد و همین موضوع باعث بوجود آمدن شائبه‌هایی درخصوص بی‌احترامی دوباره آرژانتینی‌ها به رقیب شده است.

در هر صورت اینطور که از این ویدیو بنظر می‌رسد بازیکنان آرژانتین عمدی در این کار ندارند اما شاید مسی و یارانش باید احترام بیشتری برای پیراهن رقبا قایل باشند تا در افکار عمومی دچار سوتفاهم و جنجال نشوند.

لازم به ذکر است که ویدیوی پایان بازی آرژانتین با مکزیک در مرحله گروهی این رقابت‌ها سر و صدای زیادی در فضای مجازی و رسانه‌های ورزشی به راه انداخت. ویدیویی که در آن به شدت از لیونل مسی انتقاد شد تا جایی که حتی کار به تهدید کاپیتان آرژانتین از طرف یک بوکسور مکزیکی رسید.

تیم ملی آرژانتین روز یکشنبه از ساعت ۱۸.۳۰ در فینال به مصاف فرانسه می‌رود تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات جام جهانی مشخص شود. 

کد خبر 728367
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha