برای اسکان و ساماندهی افراد بی‌خانمان در شب‌های سرد سال، گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی منطقه ١٠ آماده‌باش شد.

کارتن خواب

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ١٠ با اعلام این خبر و کاهش دما در روزهای اخیر افزود : «حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی از جمله کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌سرپناه، با شروع فصل سرما و با هدف حمایت و ارائه خدمات مطلوب‌تر به اقشار آسیب‌دیده اجتماعی، از دغدغه‌های مدیریت شهری است. »
«مهدی اخ الصنایع» با اشاره به زمان فعالیت شروع فعالیت‌های گشت فوریت خدمات اجتماعی در منطقه ادامه داد : «فعالیت گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی از ۱۸ آبان ماه بر اساس دستورالعمل طرح حامی شهر در منطقه ۱۰ آغاز شده و اجرای آن تا ۲۹ اسفند ماه ادامه خواهد یافت. »
شهردار منطقه ١٠ با بیان اینکه گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی منطقه با استفاده از ظرفیت معاونت اجتماعی و نواحی سه‌گانه هر شب مشغول خدمات‌رسانی به افراد آسیب‌دیده اجتماعی است، توضیح داد : « خوشبختانه منطقه ۱۰ به دلیل ساماندهی نقاط بی‌دفاع شهری و بافت و هویت محلی ساکنین آن، کمترین کارتن خواب و بی‌سرپناه را دارد. »
اخ الصنایع افزود : «با این‌ حال، بر اساس گشت‌های انجام شده در نقاط آسیب‌خیز اعم از بوستان‌ها، پل‌های عابرپیاده و سایر فضاهای بی‌دفاع، تا کنون ۱۰ نفر توسط گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی جذب و آسیب‌دیدگان به مددسراها و گرمخانه‌ها انتقال داده شده‌اند.»

کد خبر 725846

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha