پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه 12 دی، 20حمله به مراکز مختلف از جمله وزارتخانه‌ در غزه انجام دادند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، جنگنده‌های اسرائیلی به مقر دستگاه‌های امنیتی دولت هنیه حمله کردند.

جنگنده‌های اسرائیلی دو فروند موشک به این مقر شلیک کردند ضمن آنکه اردوگاه جبالیا در شمال غزه نیز به شدت مورد حمله قرار گرفت.

امروز منزل یکی از اعضای وابسته به گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس نیز مورد حمله قرار گرفت که در آن یک زن فلسطینی شهید شد و سه نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین در این 20 حمله به مناطق مختلف غزه که از شمال تا جنوب صورت گرفت و به طور مشخص اردوگاه الشبوره در مرکز رفح یکی از اهداف این حملات بود، دو نفر از جمله یک زن شهید و حدود 50 نفر زخمی شدند.

در دیگر حملات، ساختمان وزارت آموزش و پرورش، دادگستری و مقر مجلس قانونگذاری در مرکز غزه و همچنین مراکز اقتصادی و کارگاه ها و انبارهای غذایی مورد حمله قرار گرفت.

در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خانه‌‌ای در رفح نیز یک فلسطینی شهید شد و 15 زن و کودک زخمی شدند.

اوضاع هر لحظه برای مردم غزه بدتر می شود و هم اکنون بیش از 700 هزار نفر در غزه برق و آب آشامیدنی ندارند و زندگی برای مردم غزه غیر قابل تحمل شده است.

براساس اعلام منابع بیمارستانی، تاکنون 400 تن در غزه به شهادت رسیده‌اند که 42 نفر آنان کودکان هستند.

شمار زخمی های این فاجعه انسانی نیز به بیش از دو هزار و 50 نفر رسیده است که حال بسیاری از آنان وخیم است.

در این حال در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مبارزان فلسطینی چهارشنبه شب موفق شدند ده ها موشک‌ خود را تا عمق 56 کیلومتری سرزمین‌‌های اشغالی شلیک کنند و منطقه صهیونیست نشین بئرالسبع را در صحرای نقب هدف قرار دهند.[حماس: عمق فلسطین اشغالی را هدف می‌گیریم]

همچنین هنگام بازدید شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی، از شهرک صهیونیست‌نشین عسقلان هم این شهرک هدف موشک‌های رزمندگان مقاومت اسلامی قرار گرفت و وی به پناهگاه انتقال یافت.

ایلی یشای، رئیس حزب تندروی شاس و وزیر صنایع رژیم صهیونیستی ، نیز سه شنبه شب در جریان بازدید از شهرک صهیونیست‌ نشین اسدود ، هدف موشک‌های مقاومت اسلامی فلسطین قرار گرفت و تصاویر فرار وی از موشک‌های فلسطینی که بارها و بارها از تلویزیون‌های مختلف پخش شد مورد تمسخر قرار گرفت.

گزارش تصویری واحد مرکزی خبر را ببینید.

 

کد خبر 72049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز