مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین، اظهارات اخیر نخست‌وزیر کانادا درباره ‌ناآرامی‌ها در ایران را «دروغ» تلقی کرده و از رویکرد مداخله‌جویانه او در قبال ایران انتقاد کرد.

محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در صفحه توییتر خود در واکنش به ادعاهای جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا درباره ناآرامی‌های اخیر در ایران نوشت: نخست وزیر کانادا به سادگی دروغ می‌گوید. اصلا شرم نمی‌کند.

مرندی در پیام دیگری گفت: این به کل کذب است. جاستین ترودو آن‌قدر از نظر اخلاقی مردود است که هر دروغی را برای رسیدن به هدفش تکرار خواهد کرد.

او افزود: نخست‌وزیر کانادا فقط دروغ نمی‌گوید بلکه این دروغ بزرگ غیرقابل باور و شیطانی یک رهبر کاملا فاسد غربی است.

واکنش نخست‌وزیر کانادا به یک دروغ در مورد اغتشاشات ایران | خبر دروغی که ترودو محکوم کرد!

ترودو در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره اتفاقات اخیر ایران در صفحه توییترش نوشت که کانادا تصمیم بی‌رحمانه رژیم ایران برای صدور حکم اعدام علیه معترضان را محکوم می‌کند. این ایرانیان شجاع برای حقوق انسانی‌شان مبارزه می‌کردند و ما در حمایت از آن‌ها و اقدامات شنیع این رژیم در کنار همیم.

کد خبر 720392
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • مصطفی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    6 10
    برو گم شو جاستین.شما دلتون برای ما نمی‌سوزد.اگر کمی انصاف داشتید خاوری را پناه نمی‌دادید.شما فقط پول را میشناسید.خدا میداند چقدر گور دسته جمعی هنوز در کشورتان کشف نشده است،شما دستانتان آغشته به خون خیلی بیگناهان است پس در امور کشور ما دخالت نکن.
  • سام NL ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    11 4
    جاستین ترودو عجب حرفی زد...شما هم فقط همین رو بلدین،اظهارات مداخله‌جویانه،شما خودتون این کار رو باب کردین