همزمان با هفته پدافند غیرعامل برای آشنایی بیشتر حوادث طبیعی و غیر طبیعی، رزمایش امحای گاز کلر در ایستگاه متروی رودکی برگزار می‌شود.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین،جانشین شهردار و دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ١٠ با اعلام این خبر گفت : « با توجه به قرارگیری ایستگاه‌ها در طبقات منفی و همچنین تراکم نسبتا زیاد مسافری در قطارها و ایستگاه‌های مترو، امدادرسانی از جمله اقدامات حیاتی در زمان بروز حوادث به شمار می‌رود. »
«حسین قلیچ‌خانی»، با بیان اینکه عدم برنامه‌ریزی و نبود استراتژی‌های مناسب در زمان‌های اضطراری می‌تواند منجر به خسارات جبران‌ناپذیری شود، ادامه داد : «شهرداری تهران با نکوداشت هفته پدافند غیرعامل برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی (انسان ساخت) برای کاهش آسیب‌های انسانی، اجتماعی، تجهیزاتی و سیاسی جبران‌ناپذیر در انتشار مواد شیمیایی اقدام به برگزاری رزمایش مشترک می‌کند. »
به گفته او در این چارچوب شرکت بهره‌برداری مترو با مشارکت شهرداری منطقه و با همکاری سازمان‌های امنیتی، امدادی، انتظامی و... برای بالا بردن آمادگی، مهارت و سطح کیفیت هماهنگی میان سازمان‌های مرتبط در هنگام بروز حادثه، درصدد برگزاری رزمایش امحای گاز کلر در ایستگاه متروی رودکی است.
جانشین شهردار و دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ١٠ از جلسه اجرای تمرین دورمیزی این رزمایش با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه، و نمایندگان قرارگاه فتح، شرکت مترو، سازمان آتش‌نشانی، کلانتری ۱۰۸ شهید نواب صفوی، پلیس راهور منطقه، اورژانس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در سوله مدیریت بحران منطقه خبر داد.

کد خبر 717062

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha