سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
۴ نفر

کتاب‌های آموزشی ویژه نوآموزان با هدف ایجاد آمادگی لازم برای ارتقاء مهارت‌های اجتماعی در مراکز آموزشی شهر شکوفه‌های مناطق ۲۲ گانه پایتخت عرضه می‌شود.

شهر شکوفه‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، منابع آموزشی خانه‌های کودک شهرشکوفه‌ها که انحصاری توسط موسسه آموزش شهر تولید محتوا و تالیف شده، برای تمام خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها در بیش از ۷۸ مرکز آموزشی در ۲۲ منطقه شهر تهران در حال توزیع است.

این منابع آموزشی انحصاری، با تشکیل کارگروه تخصصی و هم‌اندیشی متخصصان و اندیشمندان حوزه تکنولوژی آموزشی و روان‌شناسان کودک، با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه تدریس مربیان و با توجه به تمام جنبه‌های رشد کودکان، برای رده سنی ۴ تا ۶ سال، تهیه و منتشر شده است.  

در این کتاب‌ها، کودکان با کمک تصاویر، قصه‌ و بازی، رنگ آمیزی، کاردستی و... با مناسبت‌های ملی و مذهبی که در تقویم رسمی کشور وجود دارد آشنا می‌شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت کتاب‌های آموزشی یا ثبت‌نام در خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها می‌توانند با شماره ۸۸۴۱۵۲۰۶-۷(داخلی ۵) مؤسسه آموزش شهر تماس بگیرند.  

مؤسسه آموزش شهر که زیرمجموعه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است، در خیابان سهروردی شمالی، کوچه تقوی پلاک ۲۵ قرار دارد.

کد خبر 714568

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha