رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد دادیم که استفاده سرویس‌های مدارس از خطوط ویژه از ساعت ۶ تا هشت صبح انجام شود. این پیشنهاد در جلسه پلیس راهور مطرح شد.

سرویس مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شناورسازی ساعت کاری ادارات و مدارس، گفت: این طرح حدود هشت درصد موفقیت دارد و این در حالی است که طرح ناقص اجرا شده و مدارس غیرانتفاعی این طرح را رعایت نکردند.

او افزود: وضعیت شهر تهران به گونه‌ای است که اکثریت موارد طرح جامع در ایجاد معابر رعایت شده اما ظرفیت خودروها هشت برابر ظرفیت معابر تهران است.

آقامیری با بیان اینکه این شرایط دست مدیریت شهری را در ساخت معابر می بندد، گفت: قرار شد طرح شناورسازی تا پایان آبان ماه بررسی و در صورت تصویب موفقیت آمیز بودن به صورت دائمی اجرا شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: پیش از این پیشنهاد دادیم که استفاده سرویس های مدارس از خطوط ویژه از ساعت ۶ تا هشت صبح انجام شود. این پیشنهاد در جلسه پلیس راهور مطرح و مورد موافقت گرفته است.

آقامیری با تاکید بر اینکه ساخت معابر دیگر جوابگو نیست، اظهارداشت که باید برای کنترل ترافیک طرح های مدیریتی را به کار گیریم.

کد خبر 713138
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha