تازه‌ترین و پرافتخارترین خبر برای ساکنان جنوب تهران این است که پروژه ساخت بزرگراه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ به عنوان طرح بتونی برتر کشور در بیستمین همایش روز بتون مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی معرفی شد.

بزرگراه شهید بروجردی

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس آخرین خبرها پروژه ساخت بزرگراه شهید بروجردی که از طرف معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در محدوده منطقه ۱۸ در حال اجراست بر اساس معیارهایی همچون فناوری‌های نوین بتونی و کیفیت عملیات اجرایی به عنوان طرح  بتونی برتر در سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است.

هیئت داوران این مسابقه در برگزاری مراسم اختتامیه بیستمین همایش روز بتون و چهاردهمین کنفرانس ملی بتون در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی معیارهایی همچون فناوری‌های مورد استفاده بتونی و کیفیت عملیات اجرایی را ملاک قرار دادند و در این زمینه از حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به عنوان کارفرمای این پروژه تقدیر کردند.

امسال هم مانند سال‌های گذشته، پروژه‌های مختلفی در زمینه راه و ساختمان مانند پل و تونل، سازه‌های آبی، سازه‌هایی که در ساخت آنها از فناوری‌های نوین بتون استفاده شده و فرآیند ساخت آنها با صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی و کاهش آلاینده‌های محیط زیست همراه بوده در این مسابقه شرکت داشتند که از بین آنها، ۵ طرح به عنوان پروژه‌های برتر انتخاب شدند. به این ترتیب، علاوه بر بزرگراه شهید بروجردی، پروژه احداث برج کنترل ترافیک دریایی بندر چابهار، پروژه احداث تقاطع چهارسطحی آزادگان مشهد، پروژه احداث ایوان مرکزی مصلای امام خمینی(ره) و پروژه احداث مجتمع ۵هزار واحدی مهرگان قزوین که با استفاده از سازه‌های پیش‌ساخته به اجرا در آمده است، به عنوان پروژه‌های برتر بتونی سال ۱۴۰۱ در ایران معرفی شدند.

کد خبر 712591

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha