یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
۲۸ نفر

از یک ساختمان ۱۵واحدی در خیابان حافظ رفع تصرف و سند ملک به نام شهرداری منطقه ۶ زده شد.

شهردار

به گزارش همشهری‌آنلاین، شهردار منطقه ۶ تهران با اعلام این خبر گفت: «با هدف حفظ و صیانت از املاک شهرداری با تلاش اداره حقوقی منطقه، پس از انجام کارشناسی‌های لازم با اخذ دستور قضایی ملک واقع در خیابان حافظ با مساحتی بالغ بر ۴۵۰ متر، عرصه ۱۸۰۹ اعیان که دارای ۶ طبقه ۳ واحدی بود؛ رفع تصرف شد و سند ملک به نام شهرداری منطقه انتقال یافت.

«مسعود رنجبریان» در تشریح جزئیات این اقدام توضیح داد: «اوایل سال ۱۳۹۳، ملکی واقع در خیابان حافظ خریداری و مالک موظف به انتقال سند به نام شهرداری منطقه شده بود، ولی این مهم صورت نپذیرفت و مطابق بررسی‌های اداره حقوقی مشخص شد مالکان اولیه طی وکالت رسمی انتقال سند موصوف را به ثالث واگذار و متعاقب آن در سال ۹۴ مبادرت به انتقال سند به نام همان شخص کرده‌اند.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: برای صیانت از اموال شهرداری تهران و انتقال سند رسمی به نام شهرداری اداره حقوقی نسبت به طرح شکواییه کیفری و ابلاغ اظهارنامه به مالکان با مضمون الزام به ایفای تعهد قراردادی اقدام کردکه منتج به برگزاری جلسه و انتقال سند رسمی به نام شهرداری شد.

در شهریور سال‌جاری نیز شهرداری منطقه، از رفع تصرف زمینی به مساحت ۳ هزار و ۳۰۰‌مترمربع  پس از گذشت ۱۷ سال در محدوده شهرک والفجر منطقه خبر داده بود.

کد خبر 710684

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    مال کدوم بدبختی بوده؟ مگر الکی کسی مبتونه معامله کنه و ملک رو سند نزنه؟