شهردار تهران گفت: در هفته‌های آینده فروش مویرگی میوه را با نرم افزارهای موبایلی آغاز می‌کنیم تا شهروندان میوه‌های دلخواه خود را با قیمت مناسب در منزل تحویل بگیرند.

میوه

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی با بیان اینکه قیمت میوه و تره بار در بازارهای شهرداری تهران ۴۰ درصد با سطح شهر تفاوت قیمت دارد، گفت: در هفته‌های آینده فروش مویرگی میوه را با نرم افزارهای موبایلی آغاز می‌کنیم تا شهروندان میوه‌های دلخواه خود را با قیمت مناسب در منزل تحویل بگیرند.

او افزود: همچنین میوه‌ها در بسته بندی‌های خاص در اختیار مغازه‌های محلات قرار می‌گیرد تا ثبات دسترسی مردم به میوه و تره بار با کیفیت و با قیمت مناسب محقق شود.

ساخت ۱۴ میدان، بازار و بارچه میوه و تره بار در تهران | بیشتر این بازارها در مناطق جنوبی هستند

شهردار تهران با توضیح اینکه حدود ۴۹ درصد میوه و تره بار شهر توسط میادین توزیع می‌شود و در حقیقت این میادین استوانه‌ای هستند که نمی‌گذارند مردم دچار تلاطم قیمتی شوند، گفت: طرح‌های دیگر نیز در این بخش در حال پیگیری است. همچون بستن قراردادی تا در گام بعد بتوانیم میوه را دست اول از کشاورز بگیریم و دست واسطه‌ها را کوتاه کنیم.

زاکانی ادامه داد: از ۲۰۰ میدانی که مقرر بود احداث شود ۲۲۰ زمین هدف گذاری شده که ۴۰ مورد به قطعیت رسیده و مابقی نیز در حال پیگیری است. از سوی دیگر امسال عدد بسیار خوبی در توسعه فروشگاه‌های شهروند نیز خواهیم داشت تا حرکت جدی در ثبات و کاهش قیمت لوازم خانگی نیز صورت بگیرد. بخش زیادی از سختی‌ها مواردی است که می‌شود گره گشایی‌ها درآنها صورت بگیرد. در مدیریت شهری تمام توجه معطوف به این است که چه نیازی وجود دارد و چه خدمتی می‌توانیم ارائه کنیم. افق آینده به لطف الهی افق روشنی است و امیدواریم این اهداف متعالی انقلاب اسلامی محقق شود.

کد خبر 708129

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha