همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برای فراهم کردن فرصت برابر تحصیل میان همه دانش آموزان، بسته های لوازم التحریر میان دانش آموزان کم برخودار منطقه ۱۰ توزیع شد.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین،شهردار منطقه ١٠ با اعلام این خبر گفت :« در راستای حمایت از افراد کم‌درآمد جامعه با همکاری و مساعدت خیران، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه و به دانش آموزان خانواده‌های کم‌برخودار اهدا شد.»

«رضا شرفی » درباره دیگر اقدامات این منطقه به مناسبت بازگشایی مدارس گفت:«با هماهنگی آموزش‌ و پرورش، پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های موثر ذیربط، مجموعه گسترده‌ای از فعالیت‌های عمرانی، حمایتی، خدماتی و ترافیکی مرتبط با استقبال از مهر اجرا شد تا دانش‌آموزان در یک فضای پرنشاط و همراه با آرامش به استقبال سال تحصیلی جدید بروند. »

 او ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس را یکی از مهم ترین برنامه‌های منطقه دانست و از شناسایی نقاط کور ترافیکی گفت:«معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه با همکاری پلیس راهور، ۳۵ نقطه دارای گره ترافیکی شناسایی  و با اعزام اکیپ‌های اجرایی شش نفره، نسبت به ایمن‌سازی و رفع مشکل آن اقدام کرده است.»برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی از دیگر برنامه‌هایی بود که در منطقه انجام شد. شرقی گفت : « برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان حمل‌ونقل عمومی، ایمنی عبور و مرور عابران پیاده و آموزش استفاده از سرویس مدارس  بخشی از  سرفصل‌های این دوره‌ آموزشی بوده است. »

شهردار منطقه ۱۰ از اجرای عملیات بازپیرایی و بهسازی نمای بصری مدارس گفت: «با توجه به لزوم زیباسازی جداره‌های مدارس و اهمیت تربیت و آموزش دانش‌آموزان در محیطی شاداب و با نشاط، ضمن بازپیرایی فضای سبز اطراف مدارس، جداره‌های بیرونی مدارس  شستشو یا با طرح و نقش‌های متناسب با مدرسه نقاشی و رنگ‌آمیزی شد. »

شهردار منطقه ١٠ با بیان اینکه ۱۸۰ مخزن ویژه پسماند  در میان مدارس منطقه توزیع شده است، عنوان کرد :هزار و ۳۳۵ مترمربع از معابر و پیاده‌روها و هزار ۶۴۰ متر از جداول  منتهی به مدارس  مرمت و بازسازی شد.»

او با اشاره به طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس منطقه بیان کرد:« در راستای همکاری‌های میان شهرداری و اداره آموزش‌وپرورش منطقه، اقداماتی را در راستای تجهیز کتابخانه‌ها و نمازخانه‌های تعدادی از مدارس منطقه درحال انجام است.»

کد خبر 707600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha