جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از واژگونی یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی در آزادراه زنجان _ تبریز خبر داد.

تصادف ـ واژگونی تانکر

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرهنگ مهدی میناخانی جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی خطرناک در کیلومتر ۲۴ لاین جنوبی آزادراه زنجان _ تبریز واژگون و موجب بسته شدن این مسیر شده است.

او افزود: این حادثه در کیلومتر ۲۴ لاین جنوبی اتوبان رخ داده است که بر این اساس یک دستگاه کشنده تانکر حامل مواد سوختی از قسمت عقب و جلو با یک دستگاه کمپرسی برخورد کرده است

سرهنگ میناخانی بیان کرد: در اثر این حادثه که به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ داد خودرو به سمت لاین مخالف اتوبان کشیده واژگون و به دنبال آن مایعات مواد سوختی در سطح اتوبان پخش شده است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به خطرناک بودن مایعات مواد سوختی در اتوبان احتمال وقوع انفجار و آتش‌سوزی وجود دارد که در جهت حفظ جان رانندگان مسیر مسدود شده است و گروه‌های امدادرسانی نیز در حال پاکسازی مسیر هستند.

به گفته او، در بررسی‌های اولیه علت حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده تانکر بوده است که پس از انجام اقدامات لازم محور بازگشایی خواهد شد.

کد خبر 707024
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha