پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
۹ نفر

آثار خوشنویسی محسن گل‌محمدزاده با عنوان «عشق و مستی» در فرهنسگرای نیاوران به نمایش در می‌آید.

خوشنویسی

به گزارش همشهری آنلاین، «محسن گل‌محمدزاده» در آثار خود، اشعار شاعران بزرگی چون حافظ، خیام، مولانا، هوشنگ ابتهاج، احمد شاملو، فریدون مشیری و... را به خط کشیده است.

این هنرمند متولد سال ۱۳۵۵ در شهر سبزوار است. او از دوران کودکی یادگیری هنر خوشنویسی را آغاز کرده و با گذراندن دوره‌های آموزشی زیر نظر اساتیدی چون علی طوسی‌ثانی و سید علیرضا شرافت، درجه فوق ممتاز را کسب کرده است.

 از سوابق هنری این هنرمند خوشنویس می‌توان به برگزاری یک نمایشگاه انفرادی در دانشگاه حکیم سبزواری، نمایشگاه کلک (قلم) سرخ، طاعت استاد، سلسله عشق، قربان تا غدیر، هشت بهشت و همچنین شرکت در جشنواره آب، جشنواره رضوی یزد و بیرجند، جشنواره کردی در کردستان، شاهچراغ شیراز و جشنواره استانبول اشاره کرد.  

نمایشگاه «عشق و مستی» از روز پنجشنبه ۲۴ شهریور تا ۱ مهر ساعت ۱۶، در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه  ۳۵ اثر در قالب چلیپا و ترکیب آزاد در معرض دید مخاطبان و هنردوستان قرار خواهد گرفت.

 نمایشگاه در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور از ساعت ۱۴ الی ۱۹ و در دیگر روزها از ساعت ۱۰ الی ۱۹  در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 704857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha