شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
۱۶ نفر

مسابقات آزاد پارکور با حضور چهره‌های مختلف از کشور در نخستین آدرنالین پارک تهران برگزار شد.

پارکور در آدرنالین

همشهری آنلاین‌ - مریم باقرپور: پس از افتتاح رسمی نخستین آدرنالین پارک کشور در شمال ارتفاعات محله سعادت‌آباد و داخل بوستان پرواز، حضور جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به انجام ورزش‌های مهیج و هیجانی در این محدوده از منطقه ۲ بیشتر شد، تا جاییکه عصرهای جمعه افراد برای بهره‌مندی از تفریح‌های پیش‌بینی شده، زمان زیادی را در صف می‌مانند اما عصر جمعه گذشته (۱۸ شهریور) این مکان میزبان ورزشکارانی از پایتخت بود که برای شرکت در نخستین دوره از مسابقات آزاد پارکور خودشان را به پارک پرواز رسانده بودند. «امیر بدری» رکوردار پرش آزاد جهان و مدیر آدرنالین پارک می‌گوید: «با توجه به امکانات و ظرفیت‌های گسترده پارک، در فراخوانی ۱۵۰ نفر ثبت‌نام کردند و مسابقه‌ پارکور برگزار شد.»

این مسابقه در ۲ بخش فری استایل و سرعت با حضور نمایندگانی از کمیته بادی جامپینگ، فدراسیون انجمن‌های ورزشی وکمیته پارکور استان تهران برگزار شد و در آن مدعیان پارکور آموخته‌ها و تخصص خود را به نمایش گذاشتند.

بدری می‌افزاید: «بیشتر شرکت‌کنندگان در این رشته ورزشی حرفه‌ای‌ها بودند و در نهایت برگزیده‌ها انتخاب شدند.»

 رشته ورزشی پارکور یکی از هیجان‌انگیزترین و متفاوت‌ترین ورزش‌ها به شمار می‌آید و ترکیبی از راه رفتن، دویدن و پریدن از موانع است. با توجه به امکانات آدرنالین پارک بوستان پرواز پیش‌بینی شده در آینده مسابقه‌های دیگری در این مکان برای علاقه‌مندان برگزار شود.

دورهمی مدعیان پارکور کشور در آدرنالین پارک + تصاویر

دورهمی مدعیان پارکور کشور در آدرنالین پارک + تصاویر

دورهمی مدعیان پارکور کشور در آدرنالین پارک + تصاویر

کد خبر 704610

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha