احمد مازنی نماینده اصلاح‌طلب مجلس گذشته که سلفی او و دوستان با موگرینی بیشتر مایه شهرت او شد در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شده است: «در انتخابات مجلس یازدهم برخی چهره‌های اصلاح‌طلب به دلایل مختلف ردصلاحیت شدند و به همین دلیل اصولگرایان بدون رقیب جدی وارد مجلس شدند».

احمد مازنی

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه جوان در ادامه نوشت: این ادعا در حالی است که اصلاح‌طلبان در تهران لیست ۳۰ نفره داشتند و سرلیست آن‌ها هم مجید انصاری، اصلاح‌طلب معروف بود. خود مازنی هم از حوزه انتخابیه گرگان تأیید صلاحیت شد و در انتخابات حاضر بود، اما جایگاه هفتم را کسب کرد! اینکه می‌گوید اصلاح‌طلبان حذف شدند، در واقع یعنی او خودش هم خودش را جدی نمی‌گیرد.

جالب آنکه او در ادامه هم می‌گوید: «در شرایط کنونی اگر در کوچه و خیابان از مردم سؤال شود که آیا از وضعیت اقتصادی موجود راضی هستند یا خیر پاسخی که مردم می‌دهند این است که از وضعیت موجود رضایت ندارند. پژوهش‌های داخلی و خارجی نیز نشان می‌دهد که میزان رضایت مردم از عملکرد دولت و مجلس کاهش پیدا کرده است. این نارضایتی از انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد و پس از آن در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم و در سال ۱۴۰۰ ادامه پیدا کرد.»

این اظهارات در حالی است که از قضا نارضایتی‌ها از مجلسی شروع شد که مازنی یکی از اعضای آن بود و سطح نارضایتی‌ها از مجلس دهم آن قدری بالا رفت که بخشی از توده‌های حامی اصلاح‌طلبان عملاً با انتخابات قهر کردند.

کد خبر 704082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha