یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
۱ نفر

سامسونگ گوشی هوشمند گالکسی واید ۶ را به بازار کره جنوبی عرضه کرده است. این گوشی که مشابه گوشی A13 است، در ابتدا به طور انحصاری در کره‌جنوبی عرضه شده است.

گلکسی واید 6

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچینا، گالکسی واید ۶ جایگزین گالکسی واید ۵ که در سپتامبر سال گذشته رونمایی از آن انجام گرفت، می‌شود. گوشی واید ۶ از چیپست دایمنسیتی ۷۰۰ استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۹۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گالکسی واید دارای صفحه نمایش ال سی دی ۶.۵ اینچی است. این صفحه نمایشگر دارای دارای وضوح HD+ ۷۲۰ x ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. بریدگی قطره‌ای شکل روی صفحه نمایش این گوشی نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.
روی صفحه پشتی این گوشی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده که بایک دوربین ماکروی ۲ مگاپیگسلی و یک لنز کمکی ۲ مگاپیکسلی دیگر و یک فلش ال ای دی جفت شده است. گالکسی واید ۶ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و انرژی دستگاه توسط چیپست دایمنسیتی ۷۰۰ تامین می شود. این گوشی با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت میکرو اس دی (microSD)عرضه می‌شود.

درباره امنیت این گوشی نیز می‌توان گفت، گلکسی واید ۶ ویژگی‌هایی مانند قفل‌گشایی با چهره و اسکنر اثر انگشت را ارائه می‌دهد. گالکسی واید ۶ یک نسخه تغییر نام یافته از گالکسی  A13 5G است که در بازارهای دیگر موجود است.

بیشتر بخوانید:


گالکسی واید ۶ در ابتدا به طور انحصاری در کره جنوبی عرضه خواهد شد. قیمت آن ۲۵۶ دلار است و می‌توان آن را در رنگ‌هایی مانند سیاه، سفید و آبی خریداری کرد.

کد خبر 703165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha