شبکه اچ‌بی‌او تیتراژ پیش‌درآمد سریال «خاندان اژدها» را منتشر کرده است.

خاندان اژدها

به گزارش همشهری آنلاین، تیتراژ آغازین قسمت اول سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) با تصمیم سازندگان پخش نشد، اما اچ‌بی‌او از قسمت دوم این درام فانتزی تیتراژ را بازگردانده است.

بینندگان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) به سرعت تم این تیتراژ را که در طول هشت فصل پخش شد شناختند. اچ‌بی‌او تغییری در این اثر «رامین جوادی» به وجود نیاورده و تنها جلوه‌های بصری آن را با «خاندان اژدها» مطابقت داده است.

سریال «خاندان اژدها» به نویسندگی «جورج آر. آر. مارتین»، «میگل ساپوچنیک» و «رایان کاندال» از کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) مارتین اقتباس شده و داستانی در مورد «خاندان تارگرین» روایت می‌کند و مخاطبین را به ۲۰۰ سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» می‌برد.

قسمت اول سریال «خاندان اژدها» در پلتفرم‌های اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس ۹.۹۸۶ میلیون بیننده داشته و رکورد تاریخ شبکه در سریال‌های جدید اورجینال را شکسته است. این اپیزود رکورد بینندگان تاریخ اچ‌بی‌او در اروپا را نیز شکست.

جوادی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «تم‌هایی می‌شنویم که از سریال اصلی به یاد داریم، اما با توجه به اینکه شخصیت‌هایی به‌کلی جدید وجود دارند که به ۲۰۰ سال قبل برمی‌گردند، موسیقی جدید بسیار زیادی نوشته‌ام، تم‌های جدیدی که خواهیم شنید.»

قسمت سوم «خاندان اژدها» ۵ سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: سی‌نما

کد خبر 701536

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha