سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ هدف از اجرای طرح انضباط اجتماعی را برقراری نظم و انضباط در شهر تهران عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار عزیزالله رجب‌زاده در جلسه توجیهی پرسنل شرکت کننده در طرح انضباط اجتماعی گفت: هدفمان از اجرای این طرح برقراری نظم و انضباط در شهر تهران است.

سردار رجب‌زاده با اشاره به یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی که حفظ نظم و انضباط در جامعه است گفت: با توان بسیار بالای نیروهایمان مطمئنیم در کوتاهترین زمان ممکن نظم و انضباط را حاکم ساخته و موجب امنیت روانی مردم می‌شویم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه برای ایجاد نظم و انضباط در شهر ابتدا باید  پرسنل ناجا قوانین را رعایت کنند اظهار داشت: 97 درصد از مراجعان به کلانتری‌ها مجرم نیستند، بیشتر اقدامات ارائه شده توسط پلیس خدماتی است.

نباید به مراجعان نگاه مجرمانه داشته باشیم. خدمات و زحمات همکارانمان گاهی با برخورد نسنجیده برخی همکاران به هدر می‌رود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: 100درصد آمادگی انجام وظایف محوله در طرح انضباط اجتماعی را داریم و مهمترین وسیله و ابزار ما برای اجرای این طرح نیروی انسانی کارآمد و مجربی است که در اختیار داریم و امیدواریم وظایفمان را به نحو مطلوبی انجام دهیم.

سردار رجب‌زاده گفت: همه یگان‌های پلیس تضمین سلامت یکدیگر هستند، همه در عملیات حضور خواهند داشت و هیچ خطایی قابل قبول نیست. باید به کارگیری همه توان و تجربه چندین ساله تهران را به یک شهر منظم، منضبط و قانونمند تبدیل کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مردم و شهروندان فهیم هستند، گفت: اعمال قانون بدون اغماض و مقتدرانه و محترمانه سرلوحه عمل تمام نیروهاست.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: طرح انضباط اجتماعی به صورت مرحله‌ای و مورد به مورد انجام می‌شود.

کد خبر 69919

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز