چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
۵ نفر

شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در یکی از پرترددترین خیابان‌های منطقه ۹ بعد از ۱۰ سال، تکمیل شد.

سیلاب

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۹ با اعلام این خبر، گفت: سیلاب اخیر پایتخت نشان داد در هر فصلی از سال باید در برابر وقوع پدیده‌های طبیعی مانند بارش‌های سیل‌آسا، آمادگی کامل داشت تا ضمن افزایش تاب‌آوری شهری در محله‌ها، آثار مخرب آنها را به حداقل برسانیم.»

«سید محمدرحیم مرتضوی» با تاکید بر ضرورت توسعه و تکمیل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در پایتخت، افزود: «در همین راستا، بعد از تاخیری ۱۰ ساله، شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان دانشگاه هوایی به عنوان یکی از پرترددترین خیابان‌های منطقه ۹، تکمیل شد. بنابراین در این معبر اصلی شمالی و جنوبی به طول تقریبی یک کیلومتر در محدوده منطقه‌ای ۹ و ۱۸، دیگر شاهد آب گرفتگی و یا سیلاب‌های سنگین نخواهیم بود.»

کد خبر 698315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماندانا IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    این ایراد قسمت نظرسنجی را رفع کنید. قبلا هم گفتم، مردم پایین هر نظر را جزئی از آن نظر می پندارند و کلید پاسخ زیر نظر را می زنند برای ارسال پاسخ به آن نظر . حتی مثبت منفی را هم فکر می کنند زیر نظر مربوط به آن است. من هم اوایل همین کار را می کردم. چون ذهن ما ناخودآگاه بین دو خط جداکننده را یکی و متحد می پندارد. و اگر نگاه کنید، بین دو خط همان است که من گفتم. یعتی نظر بالا و کلیدهای نظر پایینی، بین دو خط هستد.