نایب رئیس شورای شهر تهران نسبت به اقدام اینستاگرام به حذف مداحی یک مداح واکنش نشان داد و گفت: این چیزی جز ترور رسانه‌ای نیست.

پرويز سروري

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری در تذکر پیش از دستور خود ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسین (ع) گفت: مراسم عزاداری امام حسین (ع) هر سال پرشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و امسال نیز شاهد حضور جوانان و نوجوانان زیادی بودیم که نشان‌دهنده رویش‌های انقلاب است.

او همچنین ضمن عرض تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: اتفاق عجیبی در ماه محرم رخ داده است و یک مداح انقلابی ولایت‌مدار که یک نوحه انقلابی در راستای انسجام ملی و اسلامی خوانده است مورد حذف رسانه‌ای قرار گرفته است. وقتی فضای رسانه‌ای خود را به دشمن می‌سپاریم به این معناست که اجازه می‌دهیم که او به ما بگوید چه بگوییم و چه نگوییم. یک کشور نباید فضای مجازی خود را در اختیار دشمن قرار دهد که یک مداح انقلابی با یک میلیون فالوور چون از اصول انقلاب صحبت کرده حذف شود و این چیزی جز ترور رسانه‌ای نیست.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که دشمن مدیریت می‌کند که چه بنویسیم و چه پیامی بدهیم تصریح کرد: محبوب دل ایرانیان یعنی حاج قاسم را بعد از ترور جسمی، ترور رسانه‌ای می‌کنند و هیچ کس نمی‌تواند نه عکس و نه اسم او را ببرد چرا که حذف می‌شود و هر روز دایره حذفیات بزرگ‌تر می‌شود و روزی را می‌بینم که کلمه اسلام و انقلاب نیز جزو حذفیات قرار می‌گیرد.

سروری ضمن تقدیر از میثم مطیعی بابت نوحه اخیرش که مورد حذف اینستاگرام قرار گرفت، گفت: به مسئولان هشدار می‌دهم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای غم‌باری را در پیش خواهیم داشت.

کد خبر 696577
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha