یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۵
۰ نفر

گروه ورزشی: آخرین قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی با گلزنی مردی همراه شد که این روزها به عنوان سرمربی روی نیمکت سرخپوشان می‌نشیند.

تابستان 1378 بود که پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل استقلال قرار گرفت و در حالی که بازی با تساوی یک‌بریک پیش می‌رفت، پیروانی با یک ضربه سر استثنایی دروازه آبی‌پوشان را باز کرد تا تیم پروین جام قهرمانی حذفی را بالای سر ببرد.

بعد از 9 سال، حالا پیروانی در قامت سرمربیگری پرسپولیس و در حالی که از دو بازی قبلی مقابل پیکان و استقلال اهواز 4 امتیاز گرفت، باید در اولین بازی جام حذفی مقابل صنایع طلایی سمنان قرار بگیرد؛ دیداری که روی کاغذ برای سرخ‌ها چندان سخت نیست، هرچند که سمنانی‌ها در زمین خودشان برای خلق یک شگفتی بزرگ انگیزه بسیار زیادی دارند.

پرسپولیس در شرایطی روز گذشته راهی سمنان شد که چهار بازیکن این تیم در تهران ماندند. مهدی واعظی همچنان از ناحیه گردن مصدوم است و مسعود زارعی به دلیل آسیب‌دیدگی کتف باید مدتی دور از میادین باشد. علیرضا واحدی نیکبخت هم که فصل گذشته و در بازی جام حذفی مقابل پاس همدان اخراج شد از همراهی تیمش محروم است و رحمان رضایی هم هنوز کارت بازی‌اش صادر نشده است.

آخرین اخبار حاکی از آن است که پرسپولیس در این دیدار با ترکیب اصلی مقابل صنایع طلایی سمنان قرار خواهد گرفت. البته با توجه به غیبت نیکبخت به احتمال فراوان کریمی در کنار توره زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل می‌دهند و پژمان نوری یا محمد منصوری هم به خط هافبک اضافه می‌شوند.

گفته می‌شود پیروانی بعد از این بازی یک یا دو مربی را به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد کرد و شایعاتی درخصوص حضور نادر محمدخانی در جمع مربیان این تیم شنیده می‌شود. خوردبین، سرپرست پرسپولیس اما در این مورد می‌گوید: «هنوز پیروانی گزینه خاصی را به باشگاه معرفی نکرده ولی مربیان جدید از پیشکسوتان پرسپولیس خواهند بود.»

پیروانی در خصوص بازی امروز به همشهری می‌گوید: «شناخت زیادی از حریف سمنانی نداریم ولی با ترکیب اصلی مقابل صنایع طلایی قرار خواهیم گرفت. جام حذفی برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و مطمئن باشید این جام را مثل لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جدی خواهیم گرفت.» سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت کادرفنی تاکید می‌کند: «پیشکسوتان پرسپولیس برای من قابل احترام هستند و در همین رابطه روی چند گزینه نظر داریم که به زودی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.»

کد خبر 69623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز