پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
۲ نفر

میزگرد فرهنگی با موضوع حجاب در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

فرهنگسرای اندیشه

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رئیس فرهنگسرای اندیشه گفت: «فرهنگسرای اندیشه که رسالت خود را پرداخت به موضوعات فرهنگی روز کشور از دریچه اندیشه‌ورزی، گفت‌وگو با نخبگان و استفاده از نظرات صاحب‌نظران می‌داند، ویژه برنامه جدیدی را با محوریت موضوع حجاب برگزار خواهد کرد.»

«ناصر امین‌زاده» افزود: «در این میزگرد که با حضور چهره‌هایی نظیر محمدصادق کوشکی، حجت الاسلام سرلک، اباالفضل اقبالی، سیدمحمد روحانی، حجت‌الاسلام هدایت‌نیا و حجت الاسلام دکتر ذوعلم، دکتر مهدی جمشیدی، دکتر محمدحسن شاهنگی و ... برگزار می‌شود، همه ابعاد مقوله حجاب بررسی و به شبهاتی که در این زمینه مطرح می‌شود، پاسخ دقیق و متقن علمی مبتنی بر آموزه‌های دینی و الزامات زندگی اجتماعی ارائه می‌شود.» 
او ادامه داد: «نخستین جلسه از این ویژه برنامه روز پنج‌شنبه ۱۳ مرداد ساعت ۱۴ با حضور اباالفضل اقبالی و جلسه دوم نیز در همان روز از ساعت ۱۶ با سخنرانی سیدمحمد روحانی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. شهروندان برای پرسش و پاسخ درباره موضوع جلسه می‌توانند در این میزگردها شرکت کنند. همچنین علاقه‌مندانی که تمایل دارند به صورت غیرحضوری در این نشست  شرکت کنند، می‌توانند با مراجعه به لینک https://online.shahramookht.ir/ch/gapogoft وارد جلسه شوند و گزینه مهمان را انتخاب کنند.»
کد خبر 695546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha