بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که بیشترین مشکلاتی که صاحبان آیفون با تلفن هوشمند خود دارند مربوط به باز کردن قفل گوشی می‌شود!

آی‌فون 14

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، به‌طور خاص، به‌نظر می‌رسد بزرگ‌ترین مشکل، تلاش‌های بیش از حد برای رمز عبور اشتباه است.

بسیاری از کسانی که فرزند خردسال دارند، با پیغام «آیفون غیرفعال است. به iTunes متصل شوید» آگاه است.

خب، طبق داده‌های جستجوی گوگل که توسط Freedom Mobiles گردآوری شده است، بیشترین جستجو برای عبارت «مشکل آیفون» با ۴۲ هزار نفر در یک ماه بوده است.

فهرستی از بیش از ۱۳۰ کلمه کلیدی مورد آزمایش قرار گرفت تا ایده‌ای در مورد اینکه بزرگ‌ترین مشکل ممکن است چه چیزی باشد، به دست آورید.

با حفظ موضوع باز کردن قفل، «رمز عبور آیفون را فراموش کرده‌ام»، با ۳۸ هزار درخواست، دومین رتبه برتر جستجو شده بود و «فیس آی‌دی کار نمی‌کند» با ۳۲ هزار درخواست در رتبه سوم قرار داشت.

چهارمین موردی که بیشترین جستجو را دارد، ارتباط بین «صفحه گوشی آیفون بر روی لوگوی اپل موقف شده» و «شارژ نشدن آیفون» است.

اگر با مشکل توقف بر روی لوگو مواجه هستید، نخستین کاری که باید انجام دهید این است که آن را به رایانه متصل کرده و دستگاه خود را در حالت بازیابی قرار دهید.

حالت بازیابی را با فشار دادن و رها کردن دکمه افزایش صدا شروع می‌کنید، سپس همین کار را با دکمه کاهش صدا انجام می‌دهید. دکمه Side را فشار داده و نگه دارید تا صفحه حالت بازیابی ظاهر شود.

بیشتر بخوانید:

در رابطه با مشکلاتی که در شارژ آیفون وجود دارد، ممکن است دلایل مختلفی برای آن وجود داشته باشد. در این میان ممکن است کابل شارژ شکسته باشد که به راحتی قابل تعویض است.

کد خبر 694751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha