شهردار منطقه ۷ در رابطه با اقدامات انجام شده برای رفع فرونشست حوالی میدان سپاه گفت: فرونشست کنار گذر پل چوبی اصلاح و خیابان به روی خودروها بازگشایی شد.

فرونشست کنار گذر پل چوبی

نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ در گفتگو با همشهری آنلاین از اصلاح آسفالت کنارگذر پل چوبی پس از فرونشست خبر داد و گفت: پس از آنکه آب در بخش زیرین آسفالت این خیابان جمع شده بود، شهرداری منطقه با کمک همه عوامل اجرایی اقدامات لازم برای اصلاح را آغاز و پس از ۵ ساعت این خیابان به روی خودروها باز شد.

تصاویر | جزئیات عملیات عمرانی در مورد فرونشست حوالی میدان سپاه | خیابان تا ساعاتی دیگر باز خواهد شد
تصویر بعد از اصلاح کنار گذر پل چوبی

او همچنین درباره این اتفاق در محدوده مرکز شهر توضیحات تکمیلی ارائه داد و افزود: با توجه به اعلام وضعیت آب وهوا در تهران همه عوامل از شب گذشته مشغول رصد خیابان‌های منطقه بودند و در پی اعلام سرریز شدن آب نهر کناری خیابان، رسیدگی به این بخش بیش از سایر خیابان‌ها در دستور کار قرار گرفت اما با این حال آب به بخش زیرین آسفالت نفوذ و موجب برآمدگی آسفالت و در نهایت جمع‌شدگی آسفالت اتفاق افتاد. بنابراین در همان ساعات ابتدایی روز این محور با کمک معاونت حمل و نقل ترافیک مسدود و مسیر روی پل چوبی برای تردد جایگزین شد.

شهردار به کاسبان این محدوده از خیابان توصیه کرد: این محدوده از تهران به راسته فروش چادرهای مسافرتی و تولید آن اختصاص دارد و با دورریز اضافه پارچه‌های برزنتی و رها شدن آنها در نهرها این قبیل اتفاقات در هر زمانی امکان وقوع دارد و می‌تواند جریان آب را مسدود کند. بنابراین مثل همیشه از کسبه و تولیدی‌ها درخواست توجه و رسیدگی بیشتر درباره پسماندهایشان را به منظور برای پیشگیری از هر گونه اتفاق را داریم.

لازم به ذکر است به دلیل بارش باران در شب گذشته و سرریز شدن حجم زیاد آب از نهر کناری به خیابان سپاه، بخشی از این خیابان دچار فرونشست شد.

تصاویر | جزئیات عملیات عمرانی در مورد فرونشست حوالی میدان سپاه | خیابان تا ساعاتی دیگر باز خواهد شد
تصاویر انجام عملیات شهرداری منطقه ۷

تصاویر | جزئیات عملیات عمرانی در مورد فرونشست حوالی میدان سپاه | خیابان تا ساعاتی دیگر باز خواهد شد

کد خبر 693905
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha