چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
۱ نفر

مجموعه فرهنگی ورزشی شهید «محسن شهریاری» با ۱۰ هزارمترمربع مساحت در منطقه ۱۸ افتتاح شد و در اختیار شهروندان جنوب‌غرب شهر تهران قرار گرفت.

منطقه18

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۸، ضمن بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید «محسن شهریاری»، در محله یافت‌آباد جنوبی، گفت:«این مجموعه برای استفاده در اختیار شهروندان جنوب پایتخت قرار گرفت. از این پس، اهالی که سال‌ها با کمبود امکانات فرهنگی و ورزشی مواجه بودند، می‌توانند بخش زیادی از نیازهای خود را در این مجموعه برآورده کنند.»

«محمدجواد خسروی» افزود: «این پروژه دارای ۶هزار و ۷۸۶‌مترمربع فضای باز میدانگاه، ۷۳۰‌مترمربع فضای فرهنگی، هزارو۴۰۰‌مترمربع خدمات ورزشی، ۲۹۰‌مترمربع فضای خدماتی، هزار و۳۰۰‌مترمربع فضای پارکینگ و ۶۵‌مترمربع فضای تأسیساتی و نگهبانی است. ساخت این مجموعه از اسفند ۹۹ آغاز و در حال حاضر تکمیل شده و  آماده بهره‌برداری است.»

او ادامه داد: «این مجموعه فرهنگی ورزشی از پروژه‌های طرح توسعه محلی شهر تهران و دارای زمین چمن و سالن ورزشی سرپوشیده چندمنظوره است. این پروژه میدانگاه بزرگ و کارامدی دارد که قبل از تکمیل شدن در مراسم محرم‌الحرام نیز با استقبال مردم منطقه روبه‌رو شد و بعد از این نیز می‌تواند در بسیاری از مراسم‌ و موضوعات مختلف استفاده‌ شود.»

کد خبر 693223

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha