همشهری‌آنلاین: طرح نهضت فراگیری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم از امروز، چهارم آذرماه هم‌زمان با گرامی‌داشت هفته بسیج در پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، سرهنگ پاسدار سید حسین پورموسوی مسئول دارالقرآن نیروی مقاومت بسیج کشور، با بیان این خبر اظهار کرد: این طرح به‌ صورت مکاتبه‌ای و مرحله‌ای برگزار می‌شود و محتویات آموزشی در هر مرحله شامل یک جزء از قرآن کریم به مخاطبان ارائه خواهد شد.

پورموسوی در ادامه افزود: اجرای طرح نهضت فراگیری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به شکل وسیع، صحیح و اثربخش از آرزوهای بزرگ رهبر معظم انقلاب است و با عنایت الهی به دست توانای بسیج و در سالگرد بسیج مستضعفان آغاز خواهد شد.

مسئول دارالقرآن نیروی مقاومت بسیج کشور آغاز اولین مرحله این طرح را امروز، چهارم آذرماه عنوان و بیان کرد: با این روش راه به سوی آشنایی بیشتر آحاد ملت با قرآن کریم باز خواهد شد.

وی تأکید کرد: این طرح در ادامه طرح بزرگ قرآن در خانه مرکز قرآن و عترت بسیج برگزار می‌شود و به نفرات برتر آن هدایای نفیسی از جمله کمک هزینه سفر به مکه مکرمه، عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می‌شود.

پورموسوی در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند در هفته بسیج به پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور مراجعه کنند.

کد خبر 69226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز