سازمان هواشناسی کشور از افزایش دمای هوای پایتخت خبر داد و اعلام کرد: ورامین و فیروزکوه گرم‌ترین و سردترین نقطه استان تهران هستند.

گرمای هوا

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی، استان تهران در ۳ روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم خواهد داشت.

بر این اساس،بیشینه دمای هوای تهران امروز جمعه به ۳۵ درجه سانتی‌گراد رسید اما در دو روز آینده یعنی در روزهای شنبه و یکشنبه تهرانی‌ها افزایش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا را تجربه خواهند کرد.

ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در روز جمعه(امروز) گزارش شده است. این در حالی است که دمای هوای فیروزکوه  با ۲۵ و دماوند با ۲۶ درجه سانتی‌گراد همچنان خن‌ ترین شهرستان‌های استان تهران در روز جاری هستند.

آسمان تهران فردا( ۲۵ تیر) صاف همراه با وزش باد ملایم با حداقل دمای ۲۶  و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد و در یکشنبه ( ۲۶ تیرماه) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد ملایم با حداقل دمای  ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد به تدریج نسبت به امروز جمعه دو درجه گرمتر پیش بینی می‌شود.
 

کد خبر 690650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha