داده‌های مربوط به اپراتورهای مخابراتی ایالات متحده امریکا نشان می‌دهد شرکت اپل در بین مشتریانی که برند گوشی هوشمند خود را تغییر داده‌اند بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

آیفون

به‌گزارش همشهری آنلاین و به‌ نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، بر اساس داده‌های جدید سهم اپل در بین تعویض‌کننده‌های برند گوشی ۷۳ درصد است و پس از آن سامسونگ با ۱۶ درصد قرار دارد.

در حالی که ۴۳ درصد از تمایل به تغییر سیستم عامل همراه از اندروید به iOS سخن گفته‌اند، تنها ۵ درصد اندروید را به جای iOS  انتخاب کرده‌اند. این آمارها نشان‌ می‌دهد اپل در حال به دست آوردن سهم بزرگی از تعویض برندهای گوشی‌های هوشمند است.

آیفون به ترتیب ۶۶ درصد از سهم بازار شرکت مخابراتی  AT&T، شصت درصد در Verizon و ۵۷ درصد در T-Mobile را به خود اختصاص داده که نسبت به سال‌های قبل آمار بالاتری است.

سری آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو که سال گذشته معرفی شدند، همچنان نسبت به نسل‌های گذشته گوشی‌های هوشمند اپل فروش بهتری دارند. آیفون ۱۳ با ۲۵ درصد سهم در ماه مه (اردیبهشت-خرداد)‌ بهترین مدل بود و پس از آن آیفون ۱۳ پرو مکس با ۱۶ درصد و آیفون ۱۳ پرو با ۱۳ درصد قرار گرفتند. آیفون ۱۳ مینی ۲ درصد سهم را به خود اختصاص داد در حالی که سایر آیفون‌ها ۴ درصد سهم بازار را به خود اختصاص دادند. در میان مدل‌های دیگر فروش آیفون SE ۳ ضعیف بوده است.

بیشتر بخوانید:

انتظار می‌رود اپل نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سری آیفون ۱۴ خود را در سپتامبر (شهریور-مهر) امسال عرضه کند.

کد خبر 683989

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    ای کاش میذاشت فرار کنیم به امریکا