استقلال و نساجی در فصل گذشته به‌ترتیب قهرمان مسابقات لیگ و جام‌حذفی شدند و طبیعتا پیش از شروع فصل جاری باید سوپرجام را برگزار کنند.

سوپرجام

به گزارش همشهری‌آنلاین، سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات گفته تلاش سازمان لیگ بر این است که سوپرجام را در هفته اول مرداد برگزار کند. البته از این حرف‌ها زیاد زده می‌شود و باید ببینیم در مرحله عمل چه اتفاقی رخ می‌دهد. با این حال نکته جالب به شرایط مشابه قهرمانان لیگ و حذفی مربوط می‌‎شود؛ دو تیمی که به شکلی عجیب و غیرمنتظره درگیر مشکلات جانبی شدند.

مهم‌ترین مسئله استقلال و نساجی هم‌اکنون این است که سرمربی ندارند. داستان استقلال که سوژه داغ این روزهاست؛ جایی که فرهاد مجیدی بعد از قهرمان کردن این تیم به شکل ناگهانی از جمع آبی‌ها جدا شد و هدایت الاتحاد کلبا در لیگ امارات را پذیرفت. تلاش مدیران باشگاه برای پیدا کردن جانشین او ادامه دارد و البته تا زمان تنظیم این مطلب به جایی نرسیده است.

نساجی هم بعد از قهرمانی تاریخی‌اش در جام حذفی درگیر مشکلات زیادی با ساکت الهامی شد و نهایتا بعد از اختلاف با مدیران باشگاه از سمتش کنار رفت. در نتیجه هر دو تیم درگیر در سوپرجام مشکلات زیادی دارند و البته محل برگزاری این مسابقه هم مشخص نیست. فصل گذشته سوپرجام در سیرجان برگزار شد و فولاد با شکست پرسپولیس کاپ قهرمانی را بالای سر برد.

کد خبر 682678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha