باشگاه استقلال به دنبال به خدمت گرفتن یک سرمربی خارجی است.

لوچسکیو

به گزارش همشهری آنلاین رزوان لوچسکو، سرمربی رومانیایی باشگاه پائوک سالونیکی یونان گزینه اول باشگاه استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی است.

این سرمربی ۵۲ ساله سابقه هدایت تیم‌هایی چون راپید بخارست رومانی، الجیش قطر، الهلال عربستان و تیم ملی رومانی را نیز در کارنامه خود دارد. او در پائوک موفق به فتح لیگ یونان شد و با الهلال در فصل ۲۰۱۹-۲۰ به قهرمانی لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا رسید.

البته استقلالی‌ها یک گزینه دیگر هم برای جایگزینی مجیدی دارند و مشغول بررسی وضعیت آندره‌آ استراماچونی، سرمربی محبوب ایتالیایی هستند که پیش از این در سال ۱۳۹۸ هدایت آبی‌ها را در ۱۵ بازی بر عهده داشت ولی به دلیل عدم پرداخت دستمزدش تصمیم به فسخ قرارداد و جدایی گرفت. او فصل گذشته هدایت الغرافه را بر عهده داشت ولی در این تیم به توفیق خاصی نرسید.

کد خبر 680825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    استقلال باید حتما اگر بخوات فصل بعد هم مدعی قهرمانی باشد بخوات جام بگیره دو راه بیشتر نداره یکی اگر بتونند آقا فرهاد برگردونند که هیچ ولی اگر نتونستند فقط برای جایگزین مربی خارجی باید بیارند که بتونه در کوتاهترین زمان نتیجه بگیره حالا گزینه های خارجی میتونه کی‌روش باشه یا استرا یا پین یا شفر