حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در بیست و دومین سفر استانی خود وارد شهر تبریز شد و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی این استان قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه گفت: نمی‌خواهیم کار جدیدی آغاز کنیم و می‌خواهیم رنج مردم بابت پروژه‌های نیمه‌تمام را پایان دهیم. لیست بلندی از کارهایی که باید انجام شود دیده شده و در شورای اداری برای اتمام سریع این پروژه‌ها تصمیم‌گیری و در تهران نیز مسائل را پیگیری خواهیم کرد. آذربایجان شرقی ظرفیت های بسیاری در بخش های معدن، صنعت و کشاورزی دارد؛ این استان را برای تولید، تجارت و صادرات آماده کرده ایم و باید کارهای زیادی در این زمینه انجام دهیم. 

بازدید از طرحهای مهم استان، معدن مس سونگون، نشست با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری استان و حضور در نشست خبری برنامه‌های این سفر یک روزه است. اعضای هیات دولت هم در جریان این سفر با حضور در شهرستانهای مختلف آذربایجان شرقی ضمن دیدار مردمی، مسائل و مشکلات آنها را بررسی می کنند.

کد خبر 680673

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha