رییس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به درخواست ایجاد بی‌آرتی تهران_کرج و همچنین وجود مترو، بهتر است مترو این خط را توسعه دهیم و مشکلی هم ندارد، اگر روزی مسئولان به این نتیجه برسند که بی‌آرتی باید احداث شود لازم است شرایط آن سنجیده شود.

بی‌آر تی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجعفر تشکری هاشمی درباره پروژه بی‌آرتی‌ تهران-کرج گفت: هرکجا که عرض معبر اجازه دهد، ایمنی عابران پیاده فراهم شود و تقاضا به اندازه کافی وجود داشته باشد ما می‌توانیم خط بی آرتی ایجاد کنیم و فرقی هم نمی‌کند که کجا باشد.

به گفته رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، با توجه به درخواست ایجاد بی‌آرتی تهران_کرج و همچنین وجود مترو، بهتر است مترو این خط را توسعه دهیم و مشکلی هم ندارد، اگر روزی مسئولان به این نتیجه برسند که بی‌آرتی باید احداث شود لازم است شرایط آن سنجیده شود.

او گفت: سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری باید مطالعات لازم را انجام دهد و اگر مورد تایید قرار گرفت، گزینه پیش روی در نظر گرفته شود البته چنین موضوعی هنوز در شورا مطرح نشده است.

پیش‌تر معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری تهران گفته بود که مطالعه طرح احداث بی‌آرتی به‌منظور پوشش سفرهای رفت و برگشت تهران - کرج در حال انجام است که با توجه به تقاضای سفر، ایستگاه وردآورد نیز در این طرح دیده‌ شده است.

کد خبر 679287

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha