آرتور انگورون، قاضی دادگاه شهر نیویورک در حکمی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را جریمه نقدی کرد.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، انگورون در یک جلسه مجازی دادگاه، اعلام کرد که دونالد ترامپ باید مبلغ ۱۱۰ هزار دلار را به دادستانی شهر نیویورک پرداخت کند و سایر شروط اعلام شده برای رفع اتهام از خود را به اجرا بگذارد.

او در این خصوص گفت: «جریمه روزانه ۱۰هزار دلاری ترامپ از سوی دادگاه متوقف شده است و به جای آن ترامپ باید علاوه بر پرداخت مبلغ جدید، شرایط دیگر دادگاه را نیز برآورده کند.»

چندی پیش دادستان کل نیویرک از دادگاه این شهر خواسته بود که رئیس‌جمهوری پیشین را به دلیل عدم ارائه اسناد تجاری شرکت‌اش به پرداخت روزانه ۱۰ هزار دلار جریمه کند؛ درخواستی که با موافقت قاضی روبرو شده بود.

لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک در تحقیقات مدنی خود در مورد اقدامات تجاری سازمان ترامپ از او خواسته بود اسناد مربوط به معاملات تجاری‌اش را ارائه کند.

وکلای ترامپ روز دوشنبه از دادگاه استیناف خواستند تا جریمه نقدی را تعلیق کنند، ولی دادگاه استیناف با این درخواست مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید:

مقامات قضایی آمریکا می‌گویند مدارکی در دست است که نشان می‌دهد دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود با سوء استفاده از قدرت و ارتباطات خود در پرداخت مالیات، تخلف‌های گسترده مرتکب شده است.

کد خبر 675854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha