فولکس واگن آماده می‌شود تا هاچ‌بک برقی موفق ID.3 خود را در اواسط عمرش به‌روز کند، اما طبق یک گزارش جدید، فیس‌لیفت آن چیزی بیش از یک حرکت خواهد بود.

فولکس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، ظاهرا با به‌روزرسانی سال آینده، شرکت فولکس‌واگن، نسخه مورد انتظار ID.3 GTX دو موتوره و عملکرد تمام چرخ متحرک را نیز معرفی خواهد کرد.

ما دقیقا نمی‌دانیم چه زمانی، اما ممکن است در اوایل سال آینده باشد. ID.3 در سال ۲۰۱۹ معرفی شد؛ بنابراین در حال حاضر یک مدل چهار ساله خواهد بود و این امر باعث می‌شود که ما آن را در سال ۲۰۲۳ ببینیم.

از مارتین هوب، سخنگوی فولکس واگن در راه‌اندازی ID.5 (تصویر زیر) در اتریش به طور خاص در مورد ID.3 GTX سخن گفت: «البته پروژه در حال پیشرفت است. برای فیس‌لیفت ID.3  ما به جزئیات بسیار جالبی دست خواهیم یافت و البته ما متقاعد شده‌ایم که انتظارات مشتری برای کمی قدرت بیشتر، برای تمام چرخ متحرک وجود دارد و آرزوی [مشتری] همان چیزی است که ما داریم.»

ID.3 جدید فولکس‌واگن، سال آینده به بازار می‌آید | چیزی فراتر از یک فیس‌لیفت

فولکس واگن پیش‌تر تأیید کرده بود که به ID.3 GTX چراغ سبز نشان داده است، اما هرگز اعلام نکرد که چه زمانی این مدل به مجموعه اضافه خواهد شد. این هنوز تاییدی نیست که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، اما به نظر می‌رسد گزارش‌های قدیمی‌تر چه در مورد فیس‌لیفت و چه در مورد نسخه GTX همه چیز را نشان می‌دهد.

ID.3 قبلا یک بار به‌روزرسانی شده است؛ در اواخر سال ۲۰۲۱، زمانی که صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ‌تر ۱۲ اینچی، پارچه‌های بهبود یافته، تریم آلکانترا در نسخه‌های برتر و حتی نور پس‌زمینه برای نوار لغزنده صدا به آن داده شد که استفاده از آن را در شب، آسان‌تر می‌کند.

ما نمی‌دانیم فولکس‌واگن چگونه ظاهر ID.3 را تغییر می‌دهد، اما احتمالاً بیشتر بر روی نماها تمرکز خواهد کرد. این مدل طرح‌های جدید چرخ‌ها و گزینه‌های تزئینات داخلی را دریافت خواهد کرد. با به‌روزرسانی‌های بزرگی مانند این، آنها همچنین پیشرفت‌هایی را اعمال می‌کنند که تنها پس از سال‌ها واگذاری وسیله نقلیه به دست مالکان می‌توانست رخ دهد.

ID.3 جدید فولکس‌واگن، سال آینده به بازار می‌آید | چیزی فراتر از یک فیس‌لیفت
فیس‌لیفت ID.3 GTX

فیس‌لیفت همچنین ممکن است تغییراتی را در گزینه‌های پیشرانه و بسته باتری ایجاد کند. نسخه برتر ID.3 GTX اولین ID.3 با سیستم چهار چرخ متحرک خواهد بود که به لطف یک نیروی محرک دو موتوره از کراس‌اوورهای ID.4 و ID.5 بزرگ‌تر است. انواع جی‌تی‌ایکس‌ها ۲۹۹ اسب‌بخار قدرت و ۴۶۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد که در ۶.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

در عین حال باید گفت که ID.3 GTX سبک‌تر با همان پیشرانه احتمالا به زیر ۶ ثانیه سقوط می‌کند.

کد خبر 674972

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha