شهردار منطقه۱۱ تهران گفت: رأی دادگاه تجدید نظر شعبه۲۵ در مورد ابطال رأی پرونده مجتمع تجاری علاءالدین به نفع مردم صادر شد.

پاساژ علاءالدین

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد موسوی درباره پیشگیری از تخلفات مجتمع تجاری علاءالدین در مراجع قضایی گفت: به منظور اجرای قانون و جلوگیری از تخلفات ساختمانی در منطقه۱۱ رای دادگاه شعبه ۲۵ تجدید نظر دعوی شهرداری منطقه۱۱ و مالکین مجتمع تجاری علاءالدین در خصوص ساخت طبقه هفتم، به نفع مردم صادر شد.

 موسوی با بیان این نکته که «تلاش‌های مدیریت شهری برای دفاع از منافع شهروندان، نتیجه بخش بود.»،عنوان کرد: پیش از این در دوره مدیریت شهری ، شهرداری توسط هیأت ماده۳۸ ملزم به صدور پروانه ساخت طبقه هفتم برای این مجتمع تجاری شده بود که با پیگیری‌های حقوقدانان مدیریت شهری و منطقه۱۱ در دادگاه تجدید نظر، رای نهایی به نفع مردم صادر شد.

 شهردار منطقه۱۱  در گفتگو با ایسنا تأکید کرد: پیگیری این پرونده برای شهرداری تهران مایه افتخار است؛ چرا که نتیجه آن به شکل مستقیم با حقوق مردم و ایمنی آنها در ارتباط بود.خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده، رأی دادگاه تجدید نظر به نفع مردم بود و شهرداری منطقه۱۱ اجازه ساخت طبقه هفتم این مجتمع را که با هیچ یک از اصول و ضوابط شهرسازی مطابقت ندارد به مالکین نخواهد داد.

کد خبر 674745

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha