سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: اسامی یک میلیون و 200 هزار برنده عمره که امروز سه شنبه قرعه کشی می‌شود از جمعه 17 آبان با ارسال پیامک به تلفن همراه آنان اعلام می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیر طرح و برنامه بانک ملت گفت: افراد برای آگاهی از نتایج قرعه کشی همچنین می‌توانند از شنبه 18 آبان به پایگاه اینترنتی بانک ملت به نشانی www.bankmelat.ir مراجعه کنند و با وارد کردن دو شماره‌ای که روی کارت ثبت نام آنان درج شده است از نتایج قرعه کشی آگاه شوند.

علیرضا لکزایی گفت: تلفن گویای بانک ملت به شماره 84251000 سامانه دیگری است که برای اطلاع رسانی در این باره طراحی شده است.

وی افزود: افراد در تماس با سامانه پیامک مرکزی بانک ملت به شماره 200034 می‌توانند از نتایج قرعه کشی آگاه شوند.

مدیرطرح و برنامه بانک ملت با تشریح روند نام نویسی از متقاضیان گفت: با تاکید سازمان حج و زیارت بر صحت اطلاعات ثبت نام کنندگان عمره و پیشگیری از تضییع حقوق آنان 19 هزار و 500 نفر ساعت صرف بازنگری در اطلاعات و اصلاح آن شده است.

وی با اشاره به اجرای آزمایشی نرم افزار قرعه کشی و تایید صحت و اعتبار آن افزود: برندگان این قرعه کشی،متناسب با سهم متقاضیان هر استان از مجموع ثبت نام کنندگان درحضور هیات نظارت و مدعوین مشخص می‌شوند.

لکزایی اضافه کرد: در مرحله نخست قرعه کشی 1 میلیون و 200 هزار نفر متناسب با سهمیه هر استان مشخص و در مرحله دوم به 200 دسته کوچک چند نفری تقسیم می شوند تا سفرهای گروهی برندگان قابل تنظیم و سازماندهی باشد.

وی گفت: همچنین برای جلب رضایتمندی ثبت نام کنندگان بر اساس مقررات بانک مرکزی به سپرده‌های آنان سود بلند مدت تعلق می‌گیرد.

مدیرطرح و برنامه بانک ملت تاکید کرد: یک میلیون و 200 هزار برنده قرعه کشی عمره باید منتظر اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت بمانند و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعزام خود عجله نکنند زیرا تشرف آنان از سال 89 آغاز می‌شود.

مراسم قرعه کشی اولویت‌های اعزام به عمره مفرده امروز در سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.

سه میلیون و 373 هزار و 138 نفر از 5 فروردین تا 5 خرداد امسال برای حج عمره نام نویسی کرده اند.

کد خبر 67474

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز