یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
۱ نفر

پارک حاشیه‌ای در معابر منطقه ۷ با هدف دسترسی همه شهروندان به جای پارک خودرو، هوشمندسازی شد.

پارک حاشیه ای

به گزارش همشهری آنلاین، «حسین حقی» سرپرست معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه ۷  با اعلام این خبر گفت: «مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای معابر پایتخت یکی از برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است که هدف از اجرای آن مدیریت تقاضای سفر، ساماندهی ترافیک معابر، جلوگیری از تخلفات و پارک دوبل و کاهش ترافیک خودروهای سرگردان است.»
با اجرای این طرح خودروها فقط می‌توانند به صورت کوتاه مدت در حاشیه خیابان‌های اصلی پارک کنند. چرا که هدف اصلی این طرح، کاهش بار ترافیکی معابر و روان‌سازی جریان ترافیک است. علاوه بر این، پارک حاشیه‌ای هوشمند از اتلاف وقت شهروندان و بروز ترافیک جلوگیری می‌کند.
حقی افزود: «تا کنون عملیات اجرایی در۲۴ معبر از جمله خیابان‌های طالقانی، سهروردی، بهار، سمیه، بهارشیراز، هویزه، خرمشهر، سهند، شریعتی، عشقیار، عربعلی، قندی، ابن یمین، مرغاب، ترکمنستان، بهشتی، اندیشه، زینالی، کاووسی فر، پاکستان، میرعماد، سهروردی، مفتح شمالی و نقدی انجام شده است. بهره برداری از پارک حاشیه ای در ۸ معبر واقع در خیابان‌های پاکستان، میرعماد، سهروردی، طالقانی، بهارشیراز،  بهار، سمیه و شریعتی نیز آغاز شده است.»

 

پارک حاشیه‌ای منطقه ۷ هوشمند می‌شود

کد خبر 673296

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha