مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

گروه شهری: در راستای روان‌سازی ترافیک و سهولت در امر رفت‌وآمد شهروندان در محدوده شرق تهران، رفع معارضان تقاطع مسیل باختر و پل گردون (گلبرگ) در اولویت طرح‌های منطقه 8 قرار گرفت

و بخش گلوگاهی آن رفع معارض شد. رئیس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه 8، با بیان این مطلب، گفت: در قسمت شمالی مسیل باختر در تقاطع خیابان ایزدی، وجود تعدادی معارض ملکی، تجاری و مسکونی، این محدوده را به‌صورت گلوگاه ترافیکی درآورده بود که این مسئله با توجه به آغاز فصل بازگشایی مدارس، ضرورت و فوریت اجرای طرح و تملک معارضان را دو چندان کرد.

محمد عاشوری با بیان اینکه پس از احداث پل آغاز و اتصال خیابان شهید ثانی به مسیل باختر، دسترسی‌های مناسبی برای ساکنان نارمک از طریق خیابان 46 متری غربی به شبکه دسترسی بزرگراهی امام‌علی و شهید صیاد شیرازی ایجاد شده بود، افزود: ضرورت داشت برای تکمیل این خط ارتباطی، گلوگاه مسیل باختر رفع معارض می‌شد که اداره املاک منطقه 8 با حمایت و پشتیبانی شهردار منطقه و اداره کل املاک و مستغلات و با تشکیل جلسات کمیسیون املاک و تعامل و همکاری لازم با مالکان توانست به این مهم دست یابد.

وی با اشاره به اینکه مسیل باختر یکی از قدیمی‌ترین محلات شرق تهران و دارای تراکم جمعیتی بالا و معابری کم‌عرض است، تصریح کرد: ظرف مدت 3ماه نسبت به تملک و تخریب املاک معارض اقدام و در فصل آغاز به کار مدارس، این مسیر تقریبا مسدود شده به‌صورت ضرب‌الاجل بازگشایی شد.

عاشوری در پایان ابراز امیدواری کرد که مسیل باختر حد فاصل پل آغاز تا خیابان گلبرگ با همین جدیت و کیفیت و با همکاری شهروندان فهیم ساکن این محدوده به‌طور کامل رفع معارض شده و به‌صورت خیابان 45 متری طبق طرح مصوب اجرا شود.

کد خبر 67304

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز